سیاسی

هاشمی به دنبال انحراف روحانی از خط امام و رهبری است

رییس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: هاشمی رفسنجانی به دنبال انحراف دولت و رییس جمهور از خط امام و رهبری است.
حمید رضا ترقی رییس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "ندای انقلاب" درپاسخ به این سوال که پایگاه رسمی هاشمی رفسنجانی مطلبی ازقول ایشان مبنی براینکه امام موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا بود، در خروجی خود منتشر کرده، آیا همچنین نقل قول هایی از امام(ره) صحت دارد، گفت: منتسب کردن مسائل به حضرت امام (ع) بیشتر برای تطبیق دادن عملکرد طرفداران ارتباط با غرب با مواضع امام در حال صورت گرفتن است به گونه ای که مواضع امام را با عملکرد خودشان تطبیق می دهند.

وی با بیان اینکه برخی ها برای توجیه ارتباط باغرب دست به تحریف سخنان حضرت امام خمینی(ره) می زنند، افزود: بهترین تبیین کننده سخنان امام راحل (ره) مقام معظم رهبری است و باید گفت این اظهارات هاشمی مبنی بر موافقت امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا با هیچ کدام از متون و وصایای ایشان منطبق نیست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اینگونه اظهارات افراد در جهت بسترسازی جریان سازش با آمریکا و در راستای انحراف دولت از مسیر خط امام و رهبری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه این افراد تلاش می کنند تا شرایط را به گونه ای جلوه دهند که دولت و رییس جمهور مجبور به عدول از مواضع انقلاب و امام شوند.

https://shoma-weekly.ir/ZCwwS0