سیاسی

نیروهای انقلاب در شرایط سخت‌تر وظیفه جدی‌تری دارند

محمدنبی حبیبی شامگاه گذشته در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید حزب موتلفه‌ اسلامی در خراسان رضوی که در مرکز فرهنگیان شهید کامیاب برگزار شد؛ با یادآوری دوران ریاست جمهوری شهید رجایی گفت: ما در انقلاب شرایطی سخت‌تر از این نیز داشته‌ایم و هرچقدر شرایط سخت‌تر شود نیروهای انقلاب وظیفه سخت‌تری دارند.
محمدنبی حبیبی شامگاه گذشته در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید حزب موتلفه‌ اسلامی در خراسان رضوی که در مرکز فرهنگیان شهید کامیاب برگزار شد؛ با یادآوری دوران ریاست جمهوری شهید رجایی گفت: ما در انقلاب شرایطی سخت‌تر از این نیز داشته‌ایم و هرچقدر شرایط سخت‌تر شود نیروهای انقلاب وظیفه سخت‌تری دارند.

دبیرکل حزب موتلفه‌ اسلامی مهم‌ترین وظیفه نیروهای انقلابی در شرایط امروز را حضور در وسط گود انقلاب دانست و افزود: از این مشکلات نیز عبور کنیم.

وی ادامه‌ داد: می‌دانم چه کسانی کمر به نابودی اصل انقلاب بسته‌اند، اما نیروهای انقلابی این دوران جدی‌ترند یا آن مردمی که در روزهای رحلت پیامبر قرار بود از اسلام دفاع کنند؟!

حبیبی با بیان اینکه این انقلاب ماندنی است و مخالفین انقلاب رفتنی هستند؛ اظهار کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند اگر دچار حماقت تجاوز نظامی شوند ما در جغرافیای ایران نمی‌جنگیم بلکه هر نقطه از کره زمین که منافع آمریکایی‌ها آنجا باشد میدان جنگ ماست.

دبیرکل حزب موتلفه‌ اسلامی با بیان اینکه کار برای موتلفه مقدس است، یک قدم برای موتلفه‌اسلامی برداشتن را ذخیره اخروی دانست.

وی بیان کرد: در موتلفه هیچکس نگران تضارب‌ فکری نیست و معتقدم جمهوری اسلامی نیز از تضارب ضرر نمی‌کند چون بنیان و بنیاد عقیدتی در آن محکم است.

حبیبی با اشاره به استعفای چندین باره آرین‌منش گفت: در حزب موتلفه رفتن دبیری و آمدن دبیر جدیدی اتفاق افتاده است و دشمنان ما فکر دیگری نکنند.

در این مراسم دبیر سابق حزب موتلفه‌اسلامی در خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حساس‌ترین مقاطع تاریخی کشور قرار داریم برخی آرمان‌های انقلاب را تحقق یافته دانست و برخی از آنها را در شمار اهداف دست‌نیافته انقلاب برشمرد.

جواد آرین‌منش با اشاره به ظرفیت‌های عظیم انسانی و طبیعی و علمی در کشور اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که قدرت‌های بزرگ نمی‌توانند ما را تهدید کنند اما با چالش‌های جدی مواجهیم که اگر به آن‌ها توجه نکنیم انقلاب‌ اسلامی را تهدید می‌کند.

وی انقلاب‌اسلامی را دارای ظرفیت مناسب برای فائق آمدن بر بحران‌های کنونی دانست و علت عدم موفقیت را ناکارآمدی هر دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب عنوان کرد.

دبیر سابق حزب موتلفه‌اسلامی در خراسان رضوی ادامه داد: راهکار بحران‌ها نافرمانی مدنی و آشوب یا تغییر در کابینه نیست بلکه باید روش‌ها اصلاح شوند و اداره امور به‌مردم سپرده شود.

آرین‌منش با اشاره به اینکه موتلفه‌اسلامی بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین حزب در کشور است جایگاه نداشتن احزاب در قدرت و حاکمیت را نقد کرد.

وی در ادامه نسپردن کار به احزاب را باعث ابتر شدن کار دانست و گفت: افتخار مسؤولان این است که عضو هیچ حزبی نیستند و مادامی که این مسئله ارزش باشد دموکراسی اتفاق نمی‌افتد.

دبیر سابق حزب موتلفه‌اسلامی در خراسان رضوی جمنا را حاصل گرد هم آمدن افراد دانست و تاکید کرد: تا احزاب شکل نگیرند، مردم‌سالاری شکل نمی‌گیرد.

آرین‌منش وجود احزاب را باعث پاسخگویی مسؤولان به‌خصوص رئیس‌جمهور نسبت به‌رفتار و عملکرد خود دانست.

https://shoma-weekly.ir/iSDdUo