سیاسی

نیاز اصولگرایان به حزب فراگیر در انتخابات

تیجه عدم وجود احزاب فراگیر و بزرگ ظهور فردی بی صلاحیت و بدون پشتوانه سیاسی در انتخابات می شود که در برابر کسی پاسخگو نیست.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، تشکیل حزب فراگیر را نیاز انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: نتیجه عدم وجود احزاب فراگیر و بزرگ ظهور فردی بی صلاحیت و بدون پشتوانه سیاسی در انتخابات می شود که در برابر کسی پاسخگو نیست.
محمدجواد آرین منش در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره بر ضرورت شکل گیری احزاب فراگیر در جامعه گفت: یک حزب فراگیر باید از پشتوانه های مادی و معنوی غنی برخوردار باشد، مشابه حزب جمهوری اسلامی که در سالهای سخت پیروزی انقلاب با حضور شخصیت های برجسته سیاسی و فرهنگی کشور تشکیل شد.
وی با بیان اینکه نیاز جامعه امروز به شکل گیری چنین حزبی مشهود و محسوس است ، گفت: دموکراسی بدون احزاب قدرتمند ، بابرنامه و اصیل در چارچوب معیارهای انقلاب اسلامی ابتر و ناقص است؛ لذا در آستانه انتخابات بزرگی همچون انتخابات ریاست جمهوری خلاء احزاب بزرگ مشهود است.وی همچنین در مورد نامزد مستقل حزب موتلفه اسلامی گفت: مطالعات و بررسی ها در بخش های مطالعاتی آغاز شده و در مورد مصادیق هنوز تمرکزی صورت نگرفته است.

https://shoma-weekly.ir/kwv4LZ