سیاسی

نیازمند روحیه جهادی در علم، فرهنگ و اقتصاد هستیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم اصل انقلاب اسلامی که از سوی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری شده و با درایت مقام معظم رهبری ادامه یافته است، به دلیل کمبودهای مدیریتی در بحث‌های سیاسی خدشه‌دار شود.
به گزارش اداره روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، دکترعلی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات در نخستین و بزرگترین کنگره شهدا و ایثارگران با عنوان " الگوهای جاودانه و اسوه های صبر" که با جمع کثیری از خانواده شهدا و ایثارگر در این واحد دانشگاهی برگزار شد ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و به تبع آن واحد علوم و تحقیقات جایگاهی برای تقدیر و تشکر از خانواده‌های شهدا و تحصیل این افراد است و افتخار داریم که در واحد علوم و تحقیقات بیشترین خانواده شهدا تحصیل می‌کنند تا با جهاد علمی راه پدران شهیدشان را ادامه دهند.

وی ادامه داد: ما نیاز داریم در ارتباط با علم، فرهنگ و اقتصاد که عناصر اصلی مد نظر مقام معظم رهبری هستند روحیه شهادت و ایثارگری خود را حفظ کنیم و در این راستا نباید اجازه دهیم کمبودهای مدیریتی و بحث‌های سیاسی اصل انقلاب را تحت تاثیر قرار دهد.

دکتر عباسپور به اهداف عالی برگزاری این کنگره اشاره کرد و اظهارداشت: این کنگره با هدف یادآوری تعهد همه جانبه ما به خون شهدا و ایثارگری فرزندان انقلاب اسلامی و حمایت از اصل ولایت فقیه برگزار می شود . رئیس واحد علوم و تحقیقات عنوان کرد: ما آماده جانبازی هستیم و راه شهیدان را برای رسیدن اقتدار کشور ادامه می‌دهیم و رفاه‌طلبی و تبلیغات بیگانه ما را از اهدافمان باز نمی‌دارد.

https://shoma-weekly.ir/doUYwO