سیاسی

نیازمند بازگشت به شهید مطهری هستیم

بازگشت به مطهری بسیار مهم است و امیدواریم همه علاقه مندان به کشور و انقلاب و اسلام خط شهید مطهری را دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، حبیبی دبیر کل، بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی و جمعی از اعضای شورای مرکزی و دفتر استان تهران حزب مؤتلفه اسلامی در بیت آیت الله شهید مطهری حضور یافتند.

حبیبی در این دیدار با تاکید بر به روز بودن شهید مطهری اظهار داشت: با بررسی آثار شهید مطهری میتوان دریافت که ایشان همواره در موضوعات مختلف در جامعه اسلامی دارای اولویت بندی بود و با توجه به نیاز روز سخن میگفت.

وی افزود: شهید مطهری دارای ابعاد مختلفی بودند که به بعد انقلابی بودن ایشان کمتر پرداخته شده است. در سال ۱۳۴۲ شهید مطهری میگویند که دیگر اعلامیه دادن و سخنرانی در مبارزه کاری از پیش نمیبرد و باید چند نفر از سران رژیم شاهنشاهی را به خاک افکند تا جو رعب و وحشت شکسته شود و طبق نظر ایشان در جلسه ۱۸ ساعته شورای مرکزی مؤتلفه در آن سال تصمیم به کار مسلحانه گرفته میشود که با حکم آیت الله میلانی منجر به اعدام انقلابی حسنعلی منصور شد.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: در سالهای اوج اقتدار منافقین که شعار» به نام خدا و خلق قهرمان ایران» سر میدادند شهید مطهری این شعار را شرک اعلام میکنند که نشان از درایت و بصیرت ایشان داشت. وی در ادامه گفت: امام خمینی (ره) بر تمامی آثار شهید مطهری مهر تایید زدند. شهید مطهری عالم آگاه به زمان بود.

همچنین در این دیدار دکتر بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی نیز گفت: ما نیاز به دوره بازگشت به مطهری را داریم. پس از انقلاب جریانهای مختلفی با افکار گوناگون امتحان شدند و دست جریانهای التقاطی و انحرافی و منافقین رو شد. وی افزود: امروز نیز لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است از سوی دیگر غرب زدهها و شرق زدهها و تندرو و کارگزاران و اصلاحات خود را نشان دادهاند دیگر حرفی برای گفتن ندارند. نظام جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه با رشد بسیار چشمگیری مواجه بوده و نسل جوان میخواهد کشور به غرب و شرق وابسته نباشد و پایههای نظام بیش از همیشه محکم است. بادامچیان تصریح کرد: امروز کشور نیاز به طرحی نو دارد و این‌‌ همان مسئلهای است که مقام معظم رهبری در مورد نظم نوین جهانی تاکید کردند.

وی افزود: باید برای تمدن نوین اسلامی اسلام دارای ولایت همان اسلامی که شهید مطهریها میگفتند را ادامه داد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: بازگشت به شهید مطهری بسیار مهم است و امیدواریم همه علاقه مندان به کشور و انقلاب و اسلام خط شهید مطهری را دنبال کنند.

همچنین در این دیدار همسر شهید مطهری نیز اظهار داشت: مؤتلفه اسلامی همواره پایدار است و پایدار خواهد ماند زیرا همواره راه درست را رفته و از ابتدا نیز توسط امام (ره) تشکیل شد.


https://shoma-weekly.ir/49hlhf