بین الملل

نگاه سیطره آمیز صهیونیسم یهود ستیزی را در اروپا افزایش داده است

حسن لاسجردی تحلیلگر مسائل رژیم صهیونیستی گفت که موضوع یهود ستیزی در اروپا جریان تازه و نوظهوری نیست و بسیار از گروه‌های مسیحی و حتی یهودی مخالف با صهیونیسم می‌توانند در مسیر ضربه به رژیم صهیونیستی گام بردارند.
حسن لاسجردی تحلیلگر مسائل رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری آنا، با اشاره به بمب گذاری در موزه یهودیان در بروکسل پایتخت بلژیک و احتمال ارتباط دادن این موضوع به حزب الله لبنان و ایران توسط سران رژیم صهیونیستی گفت: اینگونه اتفاقات آن قدر ساده و ابتدایی است که هرگز به ایران و حزب الله لبنان بر نخواهد گشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: موضوع یهودی ستیزی در اروپا جریان تازه و نوظهوری نیست و بسیار از گروه‌های مسیحی و حتی یهودی مخالف با صهیونیست می‌توانند در مسیر ضربه به رژیم صهیونیستی گام بردارند.

لاسجردی با اشاره به اینکه تا یافتن مدارک تازه از این حادثه نمی‌توان موضع‌گیری کرد اظهار داشت: جایی مانند بروکسل که گروه‌های مختلف مسیحی حضور دارند و تمرکز این دین بیش از سایر ادیان است می‌توان با حدس و گمان پیش‌بینی کرد که این عمل توسط گروه‌های مسیحی یهودستیز برنامه ریزی شده است.

این تحلیلگر مسائل رژیم صهیونیستی افزود: نگاه سیطره آمیز صهیونیسم سبب آن شده که هر روز بر تعداد گروه‌های یهود ستیز در اروپا افزوده شده و خطر برخورد با یهودیان در سرتاسر اروپا افزایش پیدا کند.

وی در ادامه با توجه به احتمال مظلوم نمایی و سوء استفاده مقامات رژیم صهیونیستی از این جریان گفت: درگیری ایدئولوژیک ایران و این رژیم به حدی است که ایران برای برخورد با این کشور دست به انجام اینگونه اقدام ساده نخواهد زد.

لاسجردی ادامه داد: این اقدام آنقدر از سطح پایینی برخوردار است که حتی مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به عدم حضور ایران یا حزب الله در آن آگاهی دارند.

تحلیلگر مسائل اسرائیل در پایان خاطرنشان کرد: احتمال دارد که اسرائیل اقدام به مظلوم نمایی کرده و این موضوع را به ایران نسبت دهد، اما وسعت اجرای این اقدام آنقدر کوچک است که افکار عمومی این ادعای مقامات اسرائیل را باور نخواهند کرد.

https://shoma-weekly.ir/sMLxir