سیاسی

نو اصلاح طلبان به دنبال پایگاه مردمی هستند

اصلاح طلبان با استقرار دولت یازدهم امید داشتند که دولت زمینه حضور آنها را فراهم کنند اما امروز به نا امیدی رسیده اند و دولت آقای روحانی که آنچنان مورد توجه مردم قرار نگرفت و علت آن حضور همین اصلاح طلبان و دوم خردادی ها در این دولت است.
دکتر اسداله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز در این اجلاس با اشاره به شرایط سیاسی روز کشور گفت: اصلاح طلبان با استقرار دولت یازدهم امید داشتند که دولت زمینه حضور آنها را فراهم کنند اما امروز به نا امیدی رسیده اند و دولت آقای روحانی که آنچنان مورد توجه مردم قرار نگرفت و علت آن حضور همین اصلاح طلبان و دوم خردادی ها در این دولت است.

وی افزود: اصلاح طلبان می خواهند زیر سایه هاشمی، روحانی،خاتمی،عارف و حتی ناطق نوری برای انتخابات آینده فعالیت کنند اما نیرویی برای مطرح کردن ندارند و از سوی دیگر ناطق همراهی با اصلاح طلبان را نمیخواهد، هاشمی نمیخواهد ابزار اصلاح طلبان شود و سید حسن خمینی نیز زیر پرچم آنها نمیرود و خود را متکی به یک جناح نمیکند.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان حتی با عارف نیز نمیتوانند همطراز شوند و حتی شنیده شده خاتمی نیز در جلسه ای خصوصی به انها گفته اگر میخواهید در انتخابات حضور داشته باشید باید تکلیف خود را ولی فقیه مشخص کنید واصلاح طلبان با محکوم کردن موضوع تکریم بانوان در طرح شهرداری تهران موقعیت خود را در میان متدینین به طور کامل از دست داده اند.

بادامچیان تاکید کرد: برخی سران اصلاح طلب اعتراف کرده اند که شرایط اصلاح طلبان نسبت به گذشته بدتر شده و دیگر پایگاه مردمی ندارند به همین دلیل عده ای از آنها این روزها به دنبال نو اصلاح طلبی هستند که به سنت ها و ارزشها و هنجارها توجه کرده و نسبت به مدرنیسم نیز بی توجه نباشند.

وی با اشاره به استیضاح وزیر علوم بیان داشت: استیضاح وزیر علوم باید رای آورد زیرا وی بر خلاف وعده های خود عمل کرده و امام(ره) نیز در زمان حیات سفارش کردند که هیچگاه در مساله دانشگاهها کوتاه نیایید.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح طلبان به دنبال یکی شدن برای ورود به مجلس آینده هستند که اصولگرایان باید اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و با همگرایی و وحدت در انتخابات حاضر شوند.

https://shoma-weekly.ir/Dan9yA