سیاسی

نمی شود که پدر خانواده فرزندش را به بعداز مذاکرات هسته ای حواله دهد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی معرفی نامزد مستقل از سوی حزب موتلفه اسلامی برای اولین بار پس از 50 سال کار تشکیلاتی در کشور را دغدغه این تشکیلات برای حل مشکلات کشور دانست.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی معرفی نامزد مستقل از سوی حزب موتلفه اسلامی برای اولین بار پس از 50 سال کار تشکیلاتی در کشور  را دغدغه این تشکیلات برای حل مشکلات کشور دانست.

امیر فارسی نژاد با بیان اینکه حزب موتلفه در خیلی از مواقع هم از نامزدها و اعضای شایسته خود گذشته تا کسانی که انگیزه و ذوق بیشتری برای تصدی مسئولیت ها دارند سرخورده نشوند و از خیمه انقلاب خارج نگردند ادامه داد: موتلفه اسلامی زمینه ساز رشد افرادی در اصولگرایان شده که توانمندی سیاسی آنها از اعضای آزمون پس داده به این نظام در درون تشکیلات موتلفه، بسیار کمتر بوده و این گذشت ها به خاطر دغدغه مندی این تشکیلات مقدس، برای عزت مندی و حفظ کیان نظام به عنوان یک سرباز ولی فقیه بوده است.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اسلامی مهمترین مشکل امروز کشور را نابسامانی اقتصادی دانست و تصریح کرد: اقشار مختلف مردم تحت فشار اقتصادی ناشی از بد برنامگی اقتصادی دولت هستند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه صحبت از گرانی و تورم به دلیل تحریم و مقاومت بخاطر انرژی هسته ای فرار به جلو است خاطرنشان کرد: هر موضوعی در جایگاه خود باید پیگیری شود . نمی شود که پدر خانواده شب که به منزل می رود بجای یک کیلو میوه نوبرانه، فرزندش را به زمان بعد از مذاکرات هسته ای حواله دهد و یا به فرزندش بگوید چون نمی
گذارند رئیس جمهور کار کند نتوانستم میوه بخرم.این حرفها فقط فکاهی در مدیریت است.

https://shoma-weekly.ir/Vtsnu7