سیاسی

نمی شود که پدر خانواده فرزندش را به بعداز مذاکرات هسته ای حواله دهد

از زمان انتخابات مجلس هفتم و شروع به کار آبادگران،‌ تاکنون در کلیه ستادهای مرکزی شورای هماهنگی نیروهای انقلاب و جبهه متحد اصولگرایان حاضر بوده و مسئولیت داشته ام، این که می گویم یک تعصب تشکیلاتی نیست، واقعیتی است که ظرف ده سال گذشته از نزدیک شاهد بوده ام.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی معرفی نامزد مستقل از سوی حزب موتلفه اسلامی برای اولین بار پس از 50 سال کار تشکیلاتی در کشور  را دغدغه این تشکیلات برای حل مشکلات کشور دانست و  گفت: اگر مؤتلفه اسلامی احساس می کرد فردی بهتر از دکتر آل اسحاق برای حل مشکلات کنونی کشور وجود دارد پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری نمی گذاشت.امیر فارسی نژاد با اشاره به اینکه سابقه حضور مؤتلفه اسلامی در انتخابات گذشته مشخص است اظهارداشت: این حزب  همواره با توجه و احترام ویژه به نظرمراجع و روحانیت،‌ بدنبال ایجاد وحدت میان اصولگرایان و گسترش حضور مردم بوده است.
وی با بیان اینکه حزب موتلفه در خیلی از مواقع هم‌ از نامزدها و اعضای شایسته خود گذشته تا کسانی که انگیزه و ذوق بیشتری برای تصدی مسئولیت ها دارند سرخورده نشوند و از خیمه انقلاب خارج نگردند ادامه داد: از زمان انتخابات مجلس هفتم و شروع به کار آبادگران،‌ تاکنون در کلیه ستادهای مرکزی شورای هماهنگی نیروهای انقلاب و جبهه متحد اصولگرایان حاضر بوده و مسئولیت داشته ام، این که می گویم یک تعصب تشکیلاتی نیست، واقعیتی است که ظرف ده سال گذشته از نزدیک شاهد بوده ام.
وی با اشاره به اینکه مؤتلفه اسلامی زمینه ساز رشد افرادی در اصولگرایان شده که توانمندی سیاسی آنها از اعضای آزمون پس داده به این نظام در درون تشکیلات مؤتلفه، بسیار کمتر بوده افزود: این گذشت ها به خاطر دغدغه مندی این تشکیلات مقدس، برای عزت مندی و حفظ کیان نظام به عنوان یک سرباز ولی فقیه بوده است.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهارداشت: معرفی دکتر آل اسحاق پس از بررسی های بسیار در جلسات مختلف و بر اساس تدوین برنامه اداره کشور و اولویت بندی نیازهای مردم صورت گرفته است فارسی نژاد مهمترین مشکل امروز کشور را نابسامانی اقتصادی دانست و تصریح کرد: اقشار مختلف مردم تحت فشار اقتصادی ناشی از بد برنامه گی اقتصادی
دولت هستند. چرا که تولید کننده و مصرف کننده هر دو از این اوضاع ناراضی هستند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه مشکل اقتصادی ما این است که تولید کننده نمی تواند تولید مقرون به صرفه داشته باشد و مصرف کننده هم نمی تواند متناسب با درآمدش خرید کند تاکید کرد: این مشکلات با ترزیق مسکن هایی نظیر واردات مقطعی و راه حل های کوتاه مدت و روزمره حل شدنی نیست.
وی با اشاره به اینکه در این شرایط، کشور به یک مرد اقتصاد دان با تجربه و سیاستمدار امتحان پس داده نیاز دارد خاطرنشان کرد: این ویژگی ها در دکتر آل اسحاق متعین است؛ براستی کدامیک از نامزدهای مطرح ویژگی های دکتر آل اسحاق را در دارا بودن دانش و تجربه برای حل مشکلات معیشتی مردم را دارد؟
فارسی نژاد با بیان اینکه امروز مردم دیگر بدنبال شعارها و اهداف سیاسی و حرفهای خوش آب و رنگ نامزدها در میتینگ های پر خرج و برج نیستند اظهارداشت:‌ رک و پوستکنده باید گفت امروز مردم فردی را می خواهند که گوشت کیلویی30 هزار تومان و پنیر کیلویی20 هزار تومان نخرند. وی اضافه کرد: وضع به گونه ای است که تهیه مایحتاج اولیه زندگی برای بسیاری از مردم مشکل شده و فشار اقتصادی ضایعات فرهنگی و اجتماعی بسیاری را موجب شده است.
فارسی نژاد با اشاره به لزوم حضور مسئولین میان مردم افزود: سرپرستان خانوار نباید خجالت زن و بچه شان را بکشند. مسلماً همه این مشکلات به واسطه تحریم ها نیست و ناشی از مشورت ناپذیری ،‌ سوء مدیریت و عدم نظارت صحیح است که همه اینها با انتخاب فردی کارآمد باید مدیریت و مرتفع شوند.
فارسی نژاد با بیان اینکه این حق مردم نجیب ایران است که با آرامش و شاداب زندگی کنند و زندگی بی دغدغه داشته باشند اظهارداشت: ایران ثروتمند است و این ثروت مربوط به همه مردم است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه صحبت از گرانی و تورم به دلیل تحریم و مقاومت بخاطر انرژی هسته ای فرار به جلو است خاطرنشان کرد: هر موضوعی در جایگاه خود باید پیگیری شود . نمی شود که پدر خانواده شب که به منزل می رود بجای یک کیلو میوه نوبرانه فرزندش را به زمان بعداز مذاکرات هسته ای حواله دهد و یا به فرزندش بگوید چون نمی گذارند رئیس جمهور کار کند نتوانستم میوه بخرم.این حرفها فقط فکاهی در مدیریت است.

https://shoma-weekly.ir/yb1GMB