سیاسی

نمونه ای بارز از الگویی اسلامی

مرحوم حبیبی را میتوان دبیر کلی سیاستمدار و با تقوا ، مدیری ژرف اندیش و اخلاق مداری نمونه معرفی نمود . به واقع نمونه ای بارز از الگویی اسلامی را میتوانستیم در شخصیت ایشان بیابیم .
فاطمه رهبر- رحلت استاد وارسته و انقلابی مرحوم محمد نبی حبیبی موجب تاثر و تاسف همه کسانی شد که ایشان را از نزدیک می شناختند.

به واقع رحلت ایشان تنها غم و اندوه برای اعضاءخانواده محترم ایشان و یا همکاران و اعضاء حزب موتلفه اسلامی تلقی نمیشود بلکه همه کسانی که در فرایند امور انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران دستی بر آتش دارند به خوبی میدانند که مرحوم محمد نبی حبیبی یکی از معدود شخصیتهایی بودند که تمام عمرشان را برای اعتلای اسلام و نظام اسلامی و خدمت به مردم صرف نمودند .

ولایتمداری، اخلاص ، بصیرت ، ساده زیستی و اخلاق مداری و مسئولیت مداری از مفاهیمی است که شالوده زندگی و روحیات و منش ایشان را شکل میداد.

وی به واقع ثابت کرد یکی از شاگردان خوب انقلاب اسلامی بوده بطوری که در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمرات عالی در کارنامه عملکرد از خود بجا گذاشتند.

وی با الهام از وصایای پیر و مرادمان مرحوم حبیب الله عسگراولادی همیشه تصمیمات مهم را با آهنگ ولایت اخذ می نمودند .

طی سالها مجالست با بزرگانی چون مرحوم مغفور محمد نبی حبیبی درسهای زیادی از ایشان آموختیم و بارها و بارها شاهد بودیم که چگونه به جد تلاش داشتند تا در خط ولایت و رهبری همراه با علما و روحانیت مبارز عمل نمایند .او در مکتب حضرت امام راحل درس ایمان و تقوا و اخلاص را آموخت ودر مکتب مقام معظم رهبری ولایتمداری و بصیرت را به کمال رساند .

مرحوم حبیبی در عمل ثابت کرد که سیاست میتواند عین دیانت و دیانت هم میتواند به مثابه سیاست باشد .

وی به همه چیز از پشت عینک تقوا و اخلاص می نگریست.

مرحوم حبیبی را میتوان دبیر کلی سیاستمدار و با تقوا ، مدیری ژرف اندیش و اخلاق مداری نمونه معرفی نمود .

به واقع نمونه ای بارز از الگویی اسلامی را میتوانستیم در شخصیت ایشان بیابیم .

روحشان شاد .

https://shoma-weekly.ir/K045fp