سیاسی

نمایندگان زن احساس مسئولیت بیشتری نسبت به مشکلات زنان دارند

زنان نماینده احساس مسئولیت بیشتری نسبت به مشکلات زنان و پیگیری آنها دارند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: زنان نماینده احساس مسئولیت بیشتری نسبت به مشکلات زنان و پیگیری آنها دارند؛ آقایان حاضر در مجلس نیز باید برای حل مشکلات زنان جامعه خود را مسئول بدانند و نباید فقط نماینده آقایان باشند.
فاطمه فخر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در‌خصوص مشارکت زنان در انتخابات مجلس اظهار داشت: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند که می‌توانند بر نیم دیگر جامعه یعنی همسر و فرزندان خود تأثیر بسیاری داشته باشند آنها با حضور در انتخابات سایر اعضای خانواده را نیز به مشارکت در انتخابات و رای دادن تشویق می‌کنند.
وی افزود: زنان اگر با انگیزه در انتخابات حاضر شوند شاهد حضور حداکثری جامعه خواهیم بود و این موضوع پاسخی قاطع به دشمنان کشور است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه زنان دقت و ریزبینی بالایی در انتخاب خود دارند، گفت: زنان هم به عنوان رأی دهنده و هم به عنوان نماینده مجلس در مسائل دقت بالایی دارند.
فخر ادامه داد: این موضوع که تنها زنان نماینده به فکر مشکلات حوزه زنان و خانواده باشند به هیچ عنوان قابل قبول نیست تمام نمایندگان مجلس اعم از مرد و زن باید برای حل مشکلات زنان چاره‌اندیشی کنند.
وی با اشاره به اینکه یک نماینده با رای تمام مردم چه مرد و چه زن در مجلس حضور می‌یابد، گفت: نمایندگان مجلس باید نسبت به تمام موضوعات کشور احساس مسئولیت کنند و اینکه شاهد باشیم مشکلات زنان جامعه صرفاً توسط  نمایندگان زن پیگیری می‌شود درست نیست آقایان حاضر در مجلس نیز باید برای حل مشکلات زنان جامعه خود را مسئول بدانند و نباید فقط نماینده آقایان باشند.
عضو حزب مؤتلفه اسلامی افزود: زنان نماینده احساس مسئولیت بیشتری نسبت به مشکلات زنان و پیگیری آنها دارند از نظر بنده زنان نماینده مسئولیت بیشتری را به دوش می‌کشند چون علاوه بر رسیدگی به مسائل عمومی جامعه تلاش بسیاری را نیز برای تصویب قوانین حمایتی از زنان جامعه دارند.

https://shoma-weekly.ir/48CQ6D