سیاسی

نماینده مجلس باید شجاعانه از منافع ملی دفاع کند

مهمترین موضوعی که در مجلس باید مورد توجه قرار گیرد، پرداختن به نیازهای معیشتی و مطالبات اقتصادی مردم است، به ویژه محرومین و مستضعفین مشکلات عدیده‌ی معیشتی دارند که این معضل نیازمند تصمیم گیری کارآمد و اثرگذار است.
محمدکاظم انبارلویی هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص اولویت‌ اصلی نمایندگان مجلس دهم تصریح می کند: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در دستور کار مجلس دهم باشد مقابله با تهدیداتی است که از سوی غرب و آمریکا به بهانه فعالیت‌های هسته‌ای و دفاعی ایران مطرح می‌شود.

رییس مرکز حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه یک نماینده باید در مقابل تهدیدها بایستد و شجاعانه در برابر زورگویی‌ها از منافع ملی دفاع کند، ادامه می دهد: خطر گروه‌ها و جریانات تکفیری در منطقه، امنیت ملی ما را تهدید می‌کند که یک نماینده باید درک درستی از تهدیدها داشته باشد.

انبارلویی تاکید می کند: مهمترین موضوعی که در مجلس باید مورد توجه قرار گیرد، پرداختن به نیازهای معیشتی و مطالبات اقتصادی مردم است، به ویژه محرومین و مستضعفین مشکلات عدیده‌ی معیشتی دارند که این معضل نیازمند تصمیم گیری کارآمد و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه دولت باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهد، می افزاید: مجلس نیز باید کمک کند تا با اجرای دقیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، مشکلات اقتصادی کشور هرروز کاهش یابد تا شاهد بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم باشیم.

https://shoma-weekly.ir/dqv5c1