سیاسی

نقش رسانه در تحکیم و تعمیق وحدت بین مسلمانان

حمیدرضا ترقی در حاشیه کنفرانس بین المللی

مناره که با موضوع وحدت اسلامی و رسانه های جهان اسلام در حال برگزاری است گفت: رویش های رسانه ای جهان اسلام در سه دهه اخیر نوید بخش است .

عضو موسس اتحادیه فعالان سیاسی جهان اسلام در حاشیه کنفرانس فوق که امروز صبح با حضور میهمانان خارجی و رسانه ای در تهران برگزار شد تصریح کرد: نقش رسانه در تحکیم و تعمیق وحدت بین مسلمانان و کاهش اختلافات با توجه به پیشرفت تکنولوژی رسانه و ارتباطات بسیار افزایش یافته ،لذا همانطور که دشمنان از رسانه هایی مثل اینترنشنال و...برای تفرقه افکنی و تضعیف وحدت اسلامی فعالیت می کنند ،باید رسانه های معتقد و پایبند به وحدت امت اسلامی تلاش کنند از طریق تولید فیلم و سریالهای فاخر مثل یوسف پیامبر ،مردان انجلس،حضرت سلیمان ومحمد رسول الله ص و اخیرا موسی و سلمان فارسی ملتهای مشتاق معارف اسلامی و قرآن را جذب کنند .

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امروز در جنگ رسانه ای با دشمن ، تنبلی و کم تحرکی و عدم نوآوری، قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: فضای مجازی رشد تصاعدی دارد، و در حال همبسته کردن شهروندان منفرد است و این فرصت مغتنمی است برای توسعه شبکه اجتماعی اهل ایمان در برابر دشمن .

https://shoma-weekly.ir/u8ODVr