بین الملل

نفتالی بنت: در کنار ایرانیم! بی‌بی‌سی در کنار ایران‌اینترنشنال می‌ماند خودروهای فرانسوی پشت درب بسته فیوز صهیونیست‌ها پرید داعشی‌های سوری در اوکراین

نفتالی بنت: در کنار ایرانیم!

نفتالی بنت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در توئیتر خطاب به اغتشاشگران از آنان اعلام حمایت کرد. بنت در این پیام که با تصویری از صحنه آتش‌سوزی اموال عمومی و آشوب در تهران همراه بود، به اغتشاشگران گفت که مردم اسرائیل در کنار شما هستند! وی البته در این متن، آرزوی خود را هم بر زبان آورد و نوشت که «امیدوارم از ایران آزاد دیدار کنم»! این پیام درحالی است که پیش‌تر در بیانیه تحلیلی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه، ارتباط اغتشاش‌ها و آشوب‌های اخیر با طراحی‌های امریکا و رژیم صهیونیستی آشکار شده بود.

بی‌بی‌سی در کنار ایران‌اینترنشنال می‌ماند

بی‌بی‌سی فارسی در خبری اعلام کرد که به منظور پوشش جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبرنگاری به این کشور اعزام نخواهد کرد. این رسانه متعلق به دولت انگلیس از قول افرادی که نام آنها را ذکر نکرده است مدعی شد که دلیل این مسأله نگرانی‌های امنیتی اعلام شده است. این تصمیم BBC در حالی اتخاذ شده است که هفته پیش رسانه‌ تروریستی اینترنشنال خبر از نقره داغ شدن خود از سوی دولت قطر داد. این شبکه تروریستی اعلام کرد که دولت قطر اجازه حضور نمایندگان این رسانه را که به منظور فشار بر اعضای تیم ملی فوتبال ایران قصد حضور در جام جهانی را داشتند، نداده است.

خودروهای فرانسوی پشت درب بسته

وزارت صمت اعلام کرد خودروسازان فرانسوی را به خاطر رفتارشان تحریم کرده است و اجازه نمی‌دهد تا آنها با ابزار تحریم، صنعت و بازار خودروی ایران را تحت فشار بگذارند. فرانسوی‌ها نشان داده‌اند در بزنگاه‌های تحریم کشور را رها نموده و بلافاصله از صنعت خودروسازی می‌روند که موجب متضرر شدن ملت خواهد شد.

فیوز صهیونیست‌ها پرید

طی چند روز اخیر، بسیاری از اهالی سرزمین‌های اشغالی با شکایت از اداره برق این رژیم اعلام کرده‌اند که دستگاه‌های برقی‌شان دچار حوادثی نظیر ازکارافتادگی و آتش‌سوزی شده است. این افراد همچنین خاموش و روشن شدن‌های غیرمعمول و خارج از کنترل‌ دستگاه‌های برقی‌شان را گزارش داده‌اند. همچنین برخی از ویدئوهای ارسال شده توسط کاربران صهیونیست، از انفجار در پست‌های انتقال برق در راه‌های منتهی به شهرها و مناطقی همچون یاونه، گدارا و... حکایت دارد. دستگاه سانسور رژیم صهیونیستی مانع از انتشار اخبار کامل از این اتفاقات در رسانه‌های عمومی شده است. نکته مهم‌تر اینکه اداره برق رژیم صهیونیستی با سلب مسئولیت از خود در این باره، اعلام کرده که همچنان به دنبال یافتن دلایل این رخدادهاست!

داعشی‌های سوری در اوکراین

خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: 800 تروریست سوری از جمله داعشی‌ها به اوکراین اعزام شده‌اند این خبرگزاری به نقل از منابع محلی افزود؛ انتقال این نیروها طی دو هفته گذشته در قالب دو گروه و با هماهنگی گروهک «هیئه تحریر الشام» یا همان جبهه النصره سابق که بر بخش‌هایی از شمال غرب استان ادلب تسلط دارند، انجام شده است.

https://shoma-weekly.ir/2U6fIu