سیاسی

نظم نوین واقعی جهان در سایه دولت مهدوی محقق خواهد شد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نظم نوین جهانی که اسلام ترسیم می‌کند امید به آینده‌ای درخشان همراه با رفاه، آسایش و به‌دور از ظلم و تبعیض برای تمام بشریت است که آن را فقط ولی خدا و عبد صالح او می‌تواند برقرار کند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برپایی جشن نیمه شعبان امید به آینده درخشان است.

حجت‌الاسلام محمد خرسند با گرامیداشت فرارسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج)، اظهار داشت: برپایی جشن برای نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) امید به آینده‌ای درخشان برای تمام بشریت همراه با رفاه و سعادت، عدالت و به‌دور از ظلم و تبعیض است.

وی، رفاه و سعادت، عدالت و به دور از ظلم و تبعیض بودن را حلقه گمشده جامعه امروزه بشریت برشمرد و افزود: دنیای امروز به دنبال یک جامعه‌ای آرام و همراه با امنیت و معنویت و دوری از ظلم و ستم است که این امر با ظهور امام زمان(عج ) بنابر وعده خداوند محقق می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: مسئله مهم ظهور منجی نه تنها در قرآن کریم بلکه در دیگر کتب آسمانی وعده آن داده شده و در این راستا مسیحیان، کلیمیان، یهودیان، بودائیان و زرتشتیان انتظار موعود را می‌کشند.

خرسند تصریح کرد: مسلمانان براساس آموزه‌های قرآنی منتظر تحقق وعده الهی در ظهور منجی عالم بشریت هستند که جور و ظلم و زور را از دنیا برچیند و حکومت واحدی را برقرار کنند.

وی اضافه کرد: امروزه استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جهانخوار به اسم نظم نوین جهانی به خود اجازه اقدام به هر ظلم و ستم، کشتار و قتل و غارت را می‌دهد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نظم نوین جهانی که اسلام ترسیم می‌کند امید به آینده‌ای درخشان همراه با رفاه، آسایش و به‌دور از ظلم و تبعیض برای تمام بشریت است که آن را فقط ولی خدا و عبد صالح او می‌تواند برقرار کند.

خرسند با بیان اینکه زندگی خود را باید در مسیر انتظار قرار دهیم و هر لحظه آمادگی پذیرایی از منجی عالم بشریت باشیم بیان کرد: همان‌گونه که بی‌قرار مال و ثروت و آبرومان هستیم باید نسبت به ظهور امام ولی عصر(عج) نیز بی‌قراری کنیم تا خداوند ظهور آن امام همام را نزدیک‌تر کند.

امام جمعه کازرون متذکر شد: یک جامعه منتظر به منجی باید از لحاظ پوشش ظاهری خانم‌ها و آقایان جلوه انتظار و آمادگی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه گاهی می‌بینیم مراسماتی به اسم امام زمان عج برگزار می‌شود که هیچ سنخیتی با ایشان ندارد گفت: این مجالس نباید همراه با لهو و لعب باشد که قلب امام زمان را به درد می‌آورد.

https://shoma-weekly.ir/zfJyZQ