سیاسی

نظارت یکی از ارکان اصلی مدیریت در کشور است

امر نظارت یکی از ارکان اصلی مدیریت در امور کشور است و کسانی در برابر نظارت مقاومت می‌کنند که در این باره سرمایه گذاری کمتری کرده باشند.

حسین انواری گفت: امر نظارت یکی از ارکان اصلی مدیریت در امور کشور است و کسانی در برابر نظارت مقاومت می‌کنند که در این باره سرمایه گذاری کمتری کرده باشند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: همانطور که خدواند متعال ناظر بر اعمال بندگان خود است، کار نظارت باید در میان بندگان خداوند نیز جاری و ساری باشد.
وی یادآورشد: دستگاههای نظارتی در سازمان‌ها باید با اقتدار و توانمندی به وظایف خود عمل کنند و مانع ثبت تخلفات و جرائم شوند.
حسین انواری با ارائه پیشنهاداتی از قبیل: برگزاری جلسات تعاملی میان مسئولان نظارتی دستگاه‌ها با مدیران سازمان بازرسی کل کشور، انتصاب مسئولان بازرسی دستگاه‌ها با تایید سازمان بازرسی و همچنین ایجاد شبکه بازرسی و نظارتی کارآمد در داخل خود دستگاههای اجرایی کشور، خواستار تقویت جایگاه نظارتی در ارکان دستگاههای اجرایی کشور شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاثیر نظارت بر خویش در اصلاح جامعه اظهار داشت: رمضان ماه تمرین و کنترل اعضاء و جوارح انسان است و همه وجود در این ضیافت باید تحت کنترل و فرمان میزبان که خداوند است، باشد. مومنین در این ماه به معنای واقعی باید احرام روزه ببندند و برنامه همیشگی آنان متحول شود.

https://shoma-weekly.ir/tnu02C