سیاسی

نظارت مجلس بر دولت بهترین تعامل است

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به لزوم نظارت مجلس یازدهم به دولت و رفع مشکلات اقتصادی مردم گفت: گام اول باید تعامل باشد، اما تعامل به معنای عدم نظارت، سکوت، نا دیده گرفتن خطاها وضعف ها نیست.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: به طور کلی اگر مجلس به درستی کارش را انجام دهد دولت بر ریل مجلس حرکت خواهد کردو دچار انحراف نمی شود.

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم نظارت مجلس یازدهم به دولت و رفع مشکلات اقتصادی مردم گفت: گام اول باید تعامل باشد، اما تعامل به معنای عدم نظارت، سکوت، نا دیده گرفتن خطاها وضعف ها نیست.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت هر دو در خدمت مردم هستند، گفت: تلاش مجلس خدمت به مردم برای تحقق منویات رهبری است، اما اگر دولت مشکلی و ضعفی داشته باشد نباید مجلس از این موضوع کوتاه بیاید.

فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: نظارت بر دولت به معنی دقیق کلمه بهترین تعامل با دولت است، زیرا دراین صورت مجلس با کنترل دولت می تواند ضعف های آن را پیدا کند و مانع از انحراف عملکرد دولت شود.

افتخاری با بیان اینکه در مسائل اقتصادی، بین الملل، فرهنگی و اجتماعی شاهد انحرافات و ضعف های زیادی از دولت بوده ایم، گفت: علت این مسئله به نگرش دولتمردان و ضعف اجرایی آنها مربوط می شود و به طور کلی اگر مجلس کارش را درست انجام دهد دولت بر ریل مجلس حرکت خواهد کرد و دچار انحراف نمی شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلام تصریح کرد: ضعف مجلس سابق باعث شد که دولت هر کار اشتباهی را که می خواسته انجام دهد و متاسفانه تمام عملکرد دولت منعطف به برجام شده بود و برجام هم نه تنها وضعیت ما را ارتقا نداد، بلکه ما را از صفر به زیر صفر رساند.


https://shoma-weekly.ir/ypz1Fe