سیاسی

نشان عدم کارآمدی دولت آمریکا برای مواجه با بحران‌ها

فعال اصولگرا گفت: قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها نشان از عدم کارآمدی دولت آمریکا برای مواجه با بحران‌ها دارد.


محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اذعان کارشناسان آمریکایی درباره افول قدرت آمریکا ذیل اشاعه کرونا در این کشور گفت: واقعیت این است که امروز کسانی که آمریکا را جبهه آمال خود می‌دانستند، حال باید واقعیت اسفناک این کشور را ببینند.

او ادامه داد: امروز افراد بسیاری در این کشور کار خود را از دست داده اند و شاهد این هستیم که بزرگ‌ترین، ثروتمندترین و قدرتمند‌ترین کشور دنیا به طور واضح در برابر یک ویروس اظهار عجز کرده و ۵۰ ایالت این کشور اعلام فاجعه عمومی کرده‌اند.

انبارلویی افزود: هر کس که در آمریکا به کرونا مبتلا شود از سوی دولت هیچ حمایتی از او نخواهد شد و مجبور است که تن به مرگ دهد و این واقعیتی است که حال رسانه‌های آمریکا بی پرده آن را بیان کرده و شاهدیم که در این کشور هیچ‌گونه زیر ساخت محکمی برای تامین بهداشت عمومی وجود ندارد و این هم رونمایی بود که ویروس کرونا از اوضاع وخیم درون این کشور کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر هم شاهد صف‌های طویل مردم آمریکا هستیم که برای گرفتن کمک از دولت مرکزی شان تشکیل داده اند و این نشان می‌دهد که جمع بسیاری از مردم آمریکا در حال طی کردن اوضاع بسیار وخیمی هستند.

فعال اصولگرا گفت: همچنین قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها نشان از عدم کارآمدی دولت برای مواجه با این پدیده دارد، در حالی که خیلی از کشور‌ها به راحتی این پدیده را پشت سر گذاشتند، اما آمریکا، انگلیس، فرانسه و حتی آلمانی‌ها در این رابطه به طور جدی مشکل داشته و دارند و هنوز هم نتوانستند بر این بحران غلبه کنند.


https://shoma-weekly.ir/LuNiUQ