سیاسی

نزدیکان امام عاقبت فرزند نوح پیامبر را در نظر بگیرند

همسر شهید محمدعلی عامریان و فرزند شهید افتخاری گفت: مطالبی که از سوی خانم اشراقی مطرح می‌شود با مشی، مطالب و فرمایش حضرت امام (ره) تفاوت دارد و ما انتظار داریم ایشان به راهی که باید در آن قرار می‌گرفت، بازگردد.
لاله افتخاری فرزند شهید محمد حسین افتخاری و همسر محمدعلی عامریان که در عملیات کربلای 4 دعوت حق را لبیک گفتند در گفت‌وگو فارس در واکنش به اظهارات نعیمه اشراقی در مورد امام و شهدا اظهار داشت: من نه تنها در رابطه با این موضوع بلکه در خصوص همه صحبت‌های اخیر خانم اشراقی سخن می‌گویم.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: معیار ما قرآن کریم است که به همسران پیامبر اکرم می‌فرماید شما با زنان دیگر تفاوت دارید اگر تقوی پیشه کنید و در مقابل این بی‌تفاوتی اگر از مسیر پیامبر عدول کنید تکلیف و عذابتان دو برابر خواهد بود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کسانی که به امام راحل (ره) و بزرگان منسوب هستند باید دقت بیشتری داشته باشند چرا که اگر در راه صحیح حرکت کنند و مطالب‌شان سنجیده باشد از جایگاه ویژه برخوردار و الگوی دیگران قرار خواهد گرفت.

 

افتخاری ادامه داد: ما انتظار داریم مطالبی که چندی پیش از سوی خانم اشراقی مطرح شده است، توسط خود ایشان تکذیب و یا اصلاح شود.

 

وی تاکید کرد: مطالب طرح شده از سوی خانم اشراقی با مشی، مطالب و فرمایش حضرت امام تفاوت دارد بنابراین انتظار داریم که خانم نعیمه اشراقی به راهی که باید در آن قرار می‌گرفت باز کردند وگرنه فرزند نوح پیامبر هم به عذابی الیم گرفتار شد.

فرزند شهید محمدحسین افتخاری تصریح کرد: به نظر ما خانم اشراقی و بعضی دیگر از کسانی که در خصوص مسائل مختلف اظهارنظر می‌کنند باید مقداری در دیدگاه خود تجدید نظر داشته باشند و اگر مطالب اشتباهی به آنها نسبت داده می‌شود تکذیب کنند و مبادا آلت دست دیگران قرار بگیرند.

https://shoma-weekly.ir/4E0rRo