سیاسی

نجات کشور ملزم به تحقق شعار امسال است

نجات کشور در فضای امروز در تحقق شعار امسال است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مقام معظم رهبری طی چند سال گذشته با تیزبینی و درایت خاص خودشان با نامگذاری سالها زمینه را برای جهش اقتصادی کشور فراهم کرده‌اند لکن متاسفانه آنچنان که باید و شاید سایر مسئولان همپای ایشان حرکت نکرده‌اند.
اصغر رخ صفت با اشاره به تمرکز فعالیتهای دشمن برای مبارزه با انقلاب بر روی اقتصاد افزود: در چنین شرایطی اقدامات متناقض دستگاه‌های مختلف و عدم هماهنگی در انجام کارها سمی مهلک به حساب می‌آید که متاسفانه کمتر به آن توجه می‌شود.
این فعال سیاسی در پاسخ به راهکار حل این مشکل اظهار داشت: لازم است برای حل این ناهماهنگی‌ها یک قرارگاه جهاد اقتصادی تشکیل شود. برای ایجاد این قرارگاه هم نیاز است که خبرگان اقتصادی کشور اعم از بازرگانان، تجار و اندیشمندان در این قرارگاه جمع شوند و با استفاده از نظرات آنها مشکلات حل شود ضمن اینکه لازم است قوا نیز خود را ملزم به استفاده از نظرات آنها بکنند.
وی افزود: نجات کشور در فضای امروز در تحقق شعار امسال است. کشور از لحاظ امکانات اعم از نیروی انسانی، منابع طبیعی و سرمایه شرایط مناسبی دارد تنها نیاز به مصمم بودن مسئولان در اجرای منویات رهبری است.

https://shoma-weekly.ir/NwFdyq