سیاسی

نتیجه سند ۲۰۳۰ دین گریزی است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: به طور مثال اساس سند ۲۰۳۰ الحاد و کفر بوده و نتیجه آن دین گریزی است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: به طور مثال اساس سند ۲۰۳۰ الحاد و کفر بوده و نتیجه آن دین گریزی است. در صورتی که این دین است که مانع از جرم و جنایات و اشتباهات می‌شود. اگر باور دینی قوی باشد، فرد در هر حالی رفتار خداپسندانه ای دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه کازرون، حجت الاسلام خرسند امام جمعه این شهر طی بازدید از دانشگاه فرهنگیان کازرون از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های مدیریت دانشگاه قرار گرفت.

پیش از آن امام جمعه کازرون ضمن اقامه نماز به بیان نکاتی در جمع دانشجویان پیرامون جایگاه معلم پرداخت: با توجه به اهمیت جایگاه معلمی، دانشگاه فرهنگیان اهمیت ویژه ای دارد. قرآن می فرماید وظیفه پیامبران تذکر به مردم برای بندگی خدا و دوری از طاغوت بوده است.

وی اظهار کرد: معلمی شغلی معمولی نیست. هرچند بعضا بخاطر برخی عملکردها و سیاست‌های اتخاذ شده، آنچنان که شایسته است قدر این شغل دانسته نمی‌شود. دید مردم به معلم معنوی است که شما باید کمک به تقویت این نگاه کنید.

امام جمعه کازرون گفت: کار شما حساس است و قدر شغل خود را بدانید. در زندگی خود برنامه داشته باشید و دچار روزمرگی نشوید. تا رشد و کیفیت خودتان را بالا ببرید. نظم یکی از توصیه های اکید است. یک معلم باید منظم باشد.

وی افزود: مردم را با عمل و غیر از زبان خود دعوت کنید. همه رفتار معلم برای دانش آموز الگوست، لذا سعی کنید الگوی نمونه‌ای باشید.

حجت الاسلام خرسند گفت: پایه و اساس شغل معلمی را دین بگذارید که تامین کننده دنیا و آخرت است و آن را خوب معرفی کنید. الگوهای غربی برای خود جوامع غربی نیز مشکل ساز شده است. مفاسد اخلاقی و اجتماعی فراوانی در آن جوامع بواسطه فاصله از دین وجود دارد.

وی ادامه داد: به طور مثال اساس سند ۲۰۳۰ الحاد و کفر بوده و نتیجه آن دین گریزی است. در صورتی که این دین است که مانع از جرم و جنایات و اشتباهات می‌شود. اگر باور دینی قوی باشد، فرد در هر حالی رفتار خداپسندانه ای دارد.

امام جمعه کازرون با تاکید بر اینکه یک معلم باید دین تحقیقی داشته باشد تا بتواند به درستی باورهای دینی را منتقل کند افزود: معلمی محدودیت زمانی ندارد و فرد همواره می تواند معلم خوبی باشد.

https://shoma-weekly.ir/xUrZRk