سیاسی

نتیجه خیانت به رهبرى دیر یا زود گریبان خودشان را خواهد گرفت

شهامت مقام معظم رهبرى در اقداماتى که براى دفاع از انقلاب اسلامى و کیان جمهورى اسلامى و آرمانهاى قانون اساسى در چند مقطع انجام داده اند، بى نظیر است.
سید مصطفی میرسلیم گفت: امروز یکى از وظائف فورى و مهم دولت رساندن نداى مظلومیت ما به گوش عالمیان است.

به گزارش شما، رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: دولت آمریکا در باره اجراى مفاد برجام بدعهدى و برخلاف آن اقدام کرده است. تحریم هاى جدید نمونه اى از آن خلافها و بد عهدیها است. افشا کردن گسترده این رویه خلاف و این عدم پایبندى به تعهدات با استفاده از مناسبات دو جانبه ما با دیگر کشورها و در سطح همکارى هاى منطقه اى و نیز در مراجع سیاسى و حقوقى بین المللى ، یک لحظه نباید به تأخیر افتد.

وی خاطر نشان کرد: شهامت مقام معظم رهبرى در اقداماتى که براى دفاع از انقلاب اسلامى و کیان جمهورى اسلامى و آرمانهاى قانون اساسى در چند مقطع انجام داده اند، بى نظیر است.

میرسلیم نخستین نمونه این شهامت ها را افشا کردن شبیخون فرهنگى دنباله دار علیه امت قهرمان ما از دهه هفتاد دانست و در تشریح نمونه دیگر گفت: شناساندن چهره واقعى دولت آمریکا و کینه توزیهایش و هشدار دادن به دولتهاى پس از خاتمه جنگ و برحذر داشتن از فریب خوردن از شگردهاى استکبار، بدون هیچ گونه ملاحظه کارى حتى نسبت به یاران قدیمى خودشان دومین نمونه بود.

هشدار دادن به سران قوا، نسبت به اهمیت برخورد جدى و عملى با مفاسد و ناهنجاریهاى اجتماعى، تدوین راه کار نجات کشور در مقابل تحریم هاى اقتصادى از ١٥ سال گذشته بویژه با ابلاغ سیاستهاى اقتصاد مقاومتى از بهمن ١٣٩٢ و دفاع از حقوق مردم و پاسدارى از قانون اساسى و نتائج انتخابات سال ١٣٨٨با مهار کردن جریان فتنه سه نمونه دیگری بود که میرسلیم از آنها نام برد.

میرسلیم در پایان خاطر نشان کرد: آنها که از درک اهمیت راهبردى اقدامات مقام معظم رهبرى غافلند باید بیدار شوند و از ساده لوحى خارج گردند و آنهایى که تغافل مى کنند؛ بدانند نتیجه کارشان خیانتى است که دیر یا زود گریبان خودشان را خواهد گرفت.
https://shoma-weekly.ir/jg7zJO