سیاسی

نتیجه انتخابات نشان از اعتماد مردم به جریان اصولگرایی است

برای لبیک به ندای رهبری و دفع توطئه‌ها در انتخابات شرکت کردند

 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی حضور گسترده مردم در انتخابات را نتیجه ارتباط بین امت و امامت دانست و گفت: مردم برای لبیک به ندای رهبری و دفع توطئه‌ها در این انتخابات شرکت کردند که این سرمایه بزرگی است و همه باید شاکر آن باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، همچنین حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس را یک لطف و مدد الهی خواند و اظهار کرد: این انتخابات نظام را ضمانت کرد و خطرات متعددی را از پیش پای نظام برداشت و ما شاهد بودیم که لحن دشمنان و رسانه‌هایشان از همان آغازین ساعت‌های برگزاری انتخابات تغییر پیدا کرد.
این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که «مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهند که اصل نظام تضعیف شود» افزود: مسوولیت این مجلس از مجالس قبلی نیز بیشتر است. نمایندگان باید با برنامه وارد مجلس شوند، از زد و بندهای سیاسی و روزمرگی دور باشند. قوای سه‌گانه و به ویژه دولت تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود.
خرسند در مورد چگونگی برخورد نامزدهایی که از ورود به مجلس باز مانده‌اند، پس از انتخابات گفت: کسی که خود را شیفته خدمت می‌داند اگرچه به ظاهر شکست خورده است، اما نباید ناراحت شود، چراکه تکلیفش را انجام داده است. این افراد اگر نتیجه هم نگرفته نباشند همین که مردم را به صحنه آوردند ماجورند، بنابراین شکست معنا ندارد، عرصه خدمت نیز فقط مجلس نیست.
وی ادامه داد: ترکیب مجلس، ترکیب اصولگرایی است هر چند شاید اختلاف نظرهایی نیز وجود داشته باشد اما اگر این اختلاف نظر به نفع مردم مدیریت شود مفید خواهد بود.
خرسند افزود: نتیجه انتخابات نشان می‌دهد که هنوز مردم اعتماد خوبی به جریان اصولگرایی دارند و این را باید یک سرمایه بزرگ بدانیم که مرهون مقام معظم رهبری، مراجع، خون شهدا، جامعتین و شخصیت‌هایی چون آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی است که در این انتخابات احساس تکلیف کرده و به صحنه آمدند.

https://shoma-weekly.ir/K0Qqmo