سیاسی

نتیجه امید داشتن به آمریکا

هرکس تصور کند از آمریکا خیری می تواند به جمهوری اسلامی برسد جز حسرت چیزی نصیبش نخواهد شد و بعلاوه فرصتهای طلایی پیشرفت را بر باد خواهد داد و مردم شریف ما را ذلیل خواهد کرد.
مهندس سید مصطفی میرسلیم درباره لزوم داشتن تخصص برای رییس جمهور آینده گفت: رئیس جمهوری متخصص قطعا دارای فضیلت است و مشکلات حاد امروز کشور نیز به مسائل اقتصادی برمی گردد اما در مورد شخص رئیس جمهوری مهمترین قابلیت مدیر و مدبر بودن است زیرا اقتصاددان و سیاستمداری که از مدیریت و تدبیر لازم برخوردار نباشد و بویژه به استعدادهای مردم اعتقاد راسخ نداشته باشد و نیز از اشراف بر مزیتهای خدادادی کشور بیگانه باشد و تجربه مدیریت حالات اضطراری را کسب نکرده باشد نمی تواند از پس مدیریت کشور در شرائط بحرانی ، برآید .

وی تصریح کرد: هنر رئیس جمهوری باید در این باشد که بتواند از متخصصان ونخبگان برای چاره جویی مشکلات یاری بطلبد.

نماینده مردم تهران تصریح کرد:برگ برنده در اختیار کسانی است که با علم و اشراف کامل بر مصیبت هائی که به مردم وارد شده و علل حقیقی آن، شعارهای اصولی سر دهند و در عمل پایبندی بدان داشته باشند. امروز نباید دشمنان ما بتوانند با گزک گرفتن ازما ، بر ما سوار شوند. هرکس تصور کند از آمریکا خیری می تواند به جمهوری اسلامی برسد جز حسرت چیزی نصیبش نخواهد شد و بعلاوه فرصتهای طلایی پیشرفت را بر باد خواهد داد و مردم شریف ما را ذلیل خواهد کرد.

https://shoma-weekly.ir/Nxzaxp