سیاسی

نتیجه اتحاد برای تحقق بیانیه گام دوم رسیدن به نظام مقتدر است

کرمی راد گفت: نگاه مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف در بیانیه اخیر ایشان چه نسبت به دستگاههای اجرایی و چه نسبت به قوه مقننه و قوه قضاییه و مخصوصاً نسبت به جوانان -که تاکید مقام معظم رهبری در بیشتر این عبارات و کلماتی که خطاب به جوانان به کار می بردند- این بود که آینده از آن آنها است و باید همه دست به دست هم دهیم که یک نظام مقتدر و قوی داشته باشیم که در منطقه حرف اول را در همه ابعاد علمی، پژوهشی، تکنولوژی، پیشرفت و توسعه بزند
محمد کرمی راد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد در تبیین بیانات و توصیه های رهبری در حوزه امنیت اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و در سایه رهبری امنیت نیز در کشور برقرار است.

وی تصریح کرد: درست است جان بولتون در نشست ورشو منافقین و ضد انقلاب راه دور خودشان جمع کردن و همزمان پاسداران رشید اسلام را ترور کرده و شادمانی کردند، اما اینها نشان می‌دهد که دشمنان ما از این امنیت نگران بوده و در صدد ناامن کردن مرزهای جمهوری اسلامی هستند که در این رابطه هم کور خوانده‌اند و نقشه آنها نقش بر آب خواهد شد.

کرمی راد تاکید کرد: من یقین دارم نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام سختی را از سردمداران این گروهک فاسد سلفی و وهابی خواهند گرفت و پاسخ سنگین و محکمی به آنها خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: ملت عزیز ما با همه فراز و نشیب هایی که تا به حال پشت سر گذاشته اند چهل سالگی انقلاب را دیدند و چهل سال است که این نظام از ابتدا به عنوان یک نهال نوپا و امروز به عنوان یک درخت تناور و محکم در دنیا دارد می درخشد و اکنون محور مقاومت در منطقه شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران امید کشورهای مورد ستم و تحت ظلم چون یمن و پاکستان که گرفتار همین سلفی های بوده است.

وی افزود: در عراق و سوریه که داعش به عنوان سربازان خط مقدم رژیم صهیونیستی و آمریکا و در حقیقت مثلث عبری- عربی- غربی آمد که با رفتارهای ناشایستی چون سر بریدن زن ها و بچه های بی گناه در افکار عمومی ملت ها اسلام را بد جلوه دهند و ملت ها را از اسلام متنفر کنند، بنابر آنچه جمهوری اسلامی به لحاظ مستشاری کمک کرد و محکم ایستاد خوشبختانه نقشه از نیل تا فرات آنها هم نقش بر آب شد.

کرمی راد خاطرنشان کرد: این اقتدار کشور ما به دلیل پیوند بین امت و امامت که همان مردم و ولایت فقیه است و همانگونه که امام راحل فرمودند باید پشتیبان ولایت فقیه بود که آسیبی به کشور وارد نشود.

وی گفت: نگاه مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف در بیانیه اخیر ایشان چه نسبت به دستگاههای اجرایی و چه نسبت به قوه مقننه و قوه قضاییه و مخصوصاً نسبت به جوانان -که تاکید مقام معظم رهبری در بیشتر این عبارات و کلماتی که خطاب به جوانان به کار می بردند- این بود که آینده از آن آنها است و باید همه دست به دست هم دهیم که یک نظام مقتدر و قوی داشته باشیم که در منطقه حرف اول را در همه ابعاد علمی، پژوهشی، تکنولوژی، پیشرفت و توسعه بزند و بر قله افتخار بایستد و به آن چشم اندازی که در گذشته هم برای 1404 مطرح کردند، برسیم.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: امیدواریم با عمل به بیانات مقام معظم رهبری بتوانیم به اهداف مذکور برسیم و شاهد این باشیم که از ریشه بنیان ظلم، ستم و استکبار کنده شود. همانطور که امام پیش بینی کرده بود و اتحاد جماهیر شوروی سقوط کرد.

https://shoma-weekly.ir/YkwIlB