سیاسی

نباید تیم مذاکره کننده را تضعیف کرد

نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نقد های تند برخی از اصولگرایان درباره مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای پنج بعلاوه یک قابل قبول نیست.

اسدالله بادامچیان در گفت و گو با ایرنا افزود:دولت درحال مذاکره و در میدان سیاسی مشغول فعالیت است و ما در این شرایط باید دولت را همراهی کنیم و نباید تیم مذاکره کننده را تضعیف کنیم.

این فعال سیاسی با اشاره به این که اصول سیاست خارجی ایران حساب شده و دقیق است، اظهار امیدواری کرد، دولت دکتر روحانی در این مذاکرات امتیازات خوبی بگیرد.

وی مرحله کنونی مذاکرات هسته ای را یک مرحله خاص دانست و بیان داشت: ما براین باوریم ، غربی ها نیاز دارند که در مقابل ایران کوتاه بیایند و این تصور که ایران به خاطر تحریم ها کوتاه آمده است، قابل قبول نیست.

نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از مطالب خود، پیشینه طولانی و مبارزاتی دکتر روحانی را در انقلاب مورد تاکید قرار داد و با سیاست مدار خواندن وی از برخی تلاش ها برای منتسب کردن رییس جمهوری به یک جریان خاص انتقاد کرد.

بادامچیان بیان کرد: ما از سیاست های دکتر روحانی و هرآنچه که منطبق با موازین قانونی، مصالح نظام و آهنگ ولایت فقیه است، با تمام وجود حمایت ونقدخودمان را درصورت ضرورت از طریق تذکرات خصوصی، نقد در رسانه ها و نقد شفاف در مورد برخی عملکردهای دولت یازدهم ، مطرح می کنیم.

به گفته وی حزب موتلفه اسلامی در تمام سال های بعد از انقلاب با همه دولت ها کارکرده و معتقد است که با دولت آقای روحانی راحت تر می تواند کار کند

https://shoma-weekly.ir/MGZ0RS