سیاسی

نباید از مردمی که کاسبی نکردند مالیات گرفت

دولت متاسفانه فقط به خانواده‌ی خود یعنی اداره‌ها و نهادهای دولتی می‌رسد. باید این توجه را داشته باشد که مردم کوچه و بازار و مغازه‌دارها با مشکلات بزرگی مواجه هستند. تصمیماتی که در مورد اینها گرفته می شود بایستی وازد مرحله شود نه در حد شعار و نه در شعار بلکه در عمل وارد شوند. دارایی حتما رعایت کند؛ نباید از مردمی که کاسبی نکردند مالیات گرفت.


احمد کریمی اصفهانی، دبیر کل جامعهی اسلامی اصناف و بازار در گفتوگو با انصاف نیوز در مورد لزوم حمایت از اصناف در بحران کرونا به گفتوگو پرداخت اما تاکید کرد که اصناف و بازاریان از تصمیمات ستاد کرونا تبعیت خواهند کرد.

او در مورد لزوم حمایت از اصناف نیز اضافه کرد: « دولت متاسفانه فقط به خانوادهی خود یعنی ادارهها و نهادهای دولتی میرسد. باید این توجه را داشته باشد که مردم کوچه و بازار و مغازهدارها با مشکلات بزرگی مواجه هستند. تصمیماتی که در مورد اینها گرفته می شود بایستی وازد مرحله شود نه در حد شعار و نه در شعار بلکه در عمل وارد شوند. دارایی حتما رعایت کند؛ نباید از مردمی که کاسبی نکردند مالیات گرفت.

البته به طور نادر هستند کسبهای که کارشان با این مشکلات مرتبط بوده و کار کردند اما باید به کسانی که دولت و خانوادهی اصناف خبر دارند که کار نکردند کمک خوبی انجام شود و سرویسهای خوبی از نظر بیمه، دارایی و مسائلی مثل تسهیلات بانکی داده شود.»

https://shoma-weekly.ir/qu030H