سیاسی

نام نامزد اصولگرایان را قبل از قطعیت منتشر نمی کنیم

ما اصلا کمبود شخصیتی در درون جبهه اصولگرایی نداریم و افراد بسیاری در این مسیر قرار دارند و تا قطعیت بنا نداریم اسامی را منتشر کنیم.اما حدود 7 الی 8 گزینه تاکنون مطرح هستند.

احماحمد کریمی اصفهانی معتقد است اکنون یک وحدت نسبی بر جریان اصولگرایی حاکم است و در آینده بر گزینه‌های مطرح شده به یک جمع بندی خواهیم رسید.

احمدکریمی اصفهانی عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با نامه نیوز در خصوص آخرین وضعیت اصولگرایان و سرانجام وحدت گفت: اصولگرایان در یک مقطعی از وحدت دور شدند که این موضوع برای تمامی جریان‌ها چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا رخ می‌دهد.اما اکنون وحدت نسبی برقرار است.

وی ادامه داد، جبهه پیروان دارای یک وحدت دائمی است و در کنار دیگر اصولگرایان مشغول فعالیت هستند.

کریمی اصفهانی با اشاره به این موضوع که افراد و فعالیت‌های انتخاباتی را رصد و بررسی می‌کنیم، تاکید کرد: تاکنون به جمع بندی و مصداق نرسیده‌ایم که امیدواریم به زودی به این مهم دست پیدا کنیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه کمبود نیرو نداریم، تصریح کرد:ما اصلا کمبود شخصیتی در درون جبهه اصولگرایی نداریم و افراد بسیاری در این مسیر قرار دارند و تا قطعیت بنا نداریم اسامی را منتشر کنیم.اما حدود 7 الی 8 گزینه تاکنون مطرح هستند.

وی افزود: طبیعتا این افراد رجل سیاسی هستند و نسبت به مسائل آگاهی کامل دارند و در مناسب و پست‌های سیاسی کشور فعالیت داشته‌ و دارای ویژگی‌های هستند که هر رئیس‌جمهوری نیاز به آن دارد.البته در برخی مواقع خلاف این موضوع نیز رخ می‌دهد و شاهد حضور افرادی که در حد و قواره ریاست نیستند به کرسی ریاست می‌رسند و برای نظام مشکل ساز می‌شوند.

کریمی در خصوص حمایت از احمدی‌نژاد گفت:بعید است از ایشان توسط اصولگرایان حمایتی صورت بگیرد زیرا خودش هم خود را یک اصولگرا نمی‌داند و قطعا کانیدای اصولگرایان نخواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/ildnj3