سیاسی

نامه رهبری موجب شکست هجمه غرب شد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با این پیامی که به جوانان اروپا ارسال کردند هجمه‌ای که استکبار بواسطه فرانسه و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان جهان به راه انداخته بودند را با شکست مواجه کرد.
عبدالرضا مصری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «خبرگزاری دانشجو»، با تأکید بر این مطلب که تشخیص درست بودن یا نبودن امری در جامعه اسلامی با ولی امرمسلمین است، گفت: قاعدتا تشخیص استارت جهت ایجاد امت اسلامی با مقام معظم رهبری است و من هیچگاه به نظرم نمی‌رسید که بشود در این مقطع پیامی به جوانان جهان صادر کرد.

وی در ادامه بیان کرد: پیام مقام معظم رهبری اثر گسترده در سایت‌های خارجی داشته و جوانان کشورهای غربی استقبال خوبی از پیام امام خامنه‌ای کردند و حتی گستردگی تأثیر پیام رهبری به حدی است که در برخی از کشورها جوانان قسمت‌هایی از پیام مقام معظم رهبری را بصورت پیامک به یکدیگر ارسال میکنند.

مصری با تأکید بر این مطلب که نامه امام خامنه‌ای خطاب به جوانان اروپایی صادرشده است، اظهار داشت: هفته گذشته در جهان شاهد این موضوع بودیم که پیام امام خامنه‌ای از مرزهای اروپا هم فراتر رفته و گستردگی پیام مقام معظم رهبری را در آمریکای شمالی و جنوبی ملاحظه می‌شود که جوانان در این کشورها سخنان امام خامنه ای را بصورت پیامک به یکدیگر پیامک میکنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: مقام معظم رهبری با این پیامی که به جوانان اروپا ارسال کردند هجمه‌ای که استکبار بواسطه فرانسه و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان جهان به راه انداخته بودند را با شکست مواجه کرد و امروز هجمه‌های استکبار خبر اول سطح جهان به شمار نمی‌رود و به دلیل اینکه پیام مقام معظم رهبری در سطح شبکه‌های مجازی به سرعت انتشار می‌یابد لذا دولت‌ها نیز نمی‌توانند انتقال پیام را کنترل و در ارسال پیام محدودیت‌هایی را ایجاد کنند و همه جوانان اروپا امروز خود به نوعی یک خبرنگاران برای انتقال پیام امام خامنه‌ای به دیگر جوانان سراسر جهان مبدل شده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت بیان کرد: با توجه به اینکه پیام مقام معظم رهبری در شبکه‌های اجتماعی انتشار می‌‌یابد به این زودی هم قابل مهار کردن نیست و ضرورت دارد تا مسئولان آمار و ارقامی که از آنچه که در سراسر جهان میان افراد یا گروهها مخابره می‌شود، داشته باشند.

وی افزود: به نظر من پیام مقام معظم رهبری اثر خود را به خوبی در میان جوانان اروپا و دیگر کشورهای جهان گذاشته است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در رابطه با وظیفه مسئولان در ایجاد زمینه جهت اجرای مناسب پیام مقام معظم رهبری، گفت: وظیفه ما در قبال پیام امام خامنه‌ای تنها فرمانبرداری است و به هر صورت باید توجه کنیم که همه بازی‌های غرب بویژه آمریکا و اسرائیل مخالفت جدی با اسلام است لذا منتظر نتیجه مذاکرات ماندن راه منطقی نیست و معتقدم غرب دست بردار از مخالفت با اسلام نیست و مجلس و نمایندگان باید هوشیارتر از گذشته عمل کنند.

https://shoma-weekly.ir/xnE8wQ