سیاسی

نامه رهبری دور زدن امپریالیسم رسانه ای است

یک کارشناس مسائل سیاسی یا اشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گفت: این پیام ایشان به جوانان اروپا و آمریکای شمالی باعث می شود فصل جدیدی از شناخت اسلام در جوامع غربی آغاز شود.
محمد کاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان با بیان اینکه ارسال پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا یک برای ایجاد یک ارتباط و ارائه اطلاعاتی درباره اسلام به جوانان غربی از سوی ایشان بود، اظهار کرد: ایشان با این اقدام می خواستند جوانان غربی را در معرض اطلاعات صحیح و به دور از گردش اطلاعات مربوط به امپریالیسم قرار دهند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این پیام هیچ اشاره ای به آیات نداشتند و کاری برای تبلیغ دین انجام نداند، بلکه جوانان اروپا و آمریکایی را دعوت کردند که برای شناخت اسلام، خود به متون اولیه مراجعه کنند.

انبارلویی درباره اهداف پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی، عنوان کرد: ایشان در این پیام می خواستند که جوانان اروپا و شمال آمریکا به نحوی نسبت به شناخت حقیقی اسلام اقدام کنند که رسانه های صهیونیستی نتواند در این امر دخالت کنند.

رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی افزود: ایشان جوانان جویای حق دراروپا و آمریکا را به این دعوت کردند تا ببینند قرآن و پیامبر اسلام، حامل چه پیام هایی برای جوامع بشری بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه های غربی و جریان ضد اسلامی امپریالیسم نتوانستند پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به جوانان اروپا و آمریکاسانسور کنند، گفت: با این وجود آن ها مجبور به انتشار این پیام شدند و در نهایت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست جوانان غربی رسید.

انبارلویی خاطر نشان کرد: این پیام باعث می شود فصل جدیدی برای شناخت اسلام در اروپا و آمریکا به ویژه در بین جوانان آغاز شود و جوانان پژوهشگر بتوانند شناختی متفاوتی از اسلام نسبت به آنچه رسانه های غربی منتشر می کنند، دریافت کنند.

https://shoma-weekly.ir/B98IT7