سیاسی

نامزد موتلفه بر اساس نیاز زمان انتخاب شده است

عضو شورای حزب مؤتلفه گفت: فردی که در نظرسنجی رتبه بالاتری نسبت به سایر نامزدها داشته باشد، نامزد قطعی جبهه خواهد بود.
سید مهدی جولایی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با بیان اینکه اگر کسی بخواهد به لیست سه نفره جبهه پیروان اضافه شود باید پیشنهاد خود را مطرح کند، اظهارداشت: پس از پیشنهاد نامزدها، شورای مرکزی جبهه آنها را بررسی خواهد کرد.
عضو شورای مرکزی مؤتلفه درباره دلایل انتخاب آل‌اسحاق به عنوان نامزد پیشنهادی مؤتلفه تصریح‌کرد: تمام تلاشمان این بود که با توجه به شناخت شرایط و نیازهای جامعه به یک مصداق برسیم از این رو به سراغ رجال مذهبی سیاسی رفتیم که صبغه اقتصادی‌ ببشتری داشته باشد.
وی برهمین اساس به 4 نفری که ابتدا در موتلفه مورد بررسی قرار گرفتند اشاره و تصریح‌کرد: آقایان میرسلیم، بادامچیان، حبیبی و آل‌اسحاق از اعضای مؤتلفه بودند که مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت بر روی آل‌اسحاق اجماع شکل گرفت.
جولایی با تأکید بر اینکه تلاش ما این است که در نهایت به یک تیم مطلوب برسیم، گفت: افرادی که به عنوان لیست 3 نفره جبهه پیروان هستند دعبی ندارند ولی بر اساس نیاز مجموعه و نظام عمل می‌کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به این سؤال که گزینه نهایی جبهه پیروان چگونه انتخاب می‌شود، یادآور شد: یکی از مسائل مهم در انتخاب نامزد نهایی، فرد مورد نظر مردم است و در واقع کسی که در نظرسنجی رتبه بالاتری داشته باشد، نامزد قطعی جبهه خواهد بود.
وی در پایان گفت: در این نظرسنجی تمام افراد قبلی در کنار این سه نفر قرار گرفته و در نهایت نامزد نهایی مشخص می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/HU8D6K