سیاسی

نامزد خود را بر اساس توانایی حل مشکلات کشور انتخاب می‌کنیم

اصولگرایان گزینه‌های خود را بر اساس توانایی آنان در حل مشکلات کشور انتخاب می‌کنند و با چنین نگاهی در عرصه انتخابات ورود پیدا می‌کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی چندین نفر را مدنظر دارد که در زمان مقتضی آنان را معرفی می‌کند.

لاله افتخاری، در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر اینکه اصولگرایان برای انتخابات 96 کاندیدا خواهند داشت، گفت: هنوز نامزد یا نامزدهای نهایی اصولگرایان برای انتخابات آتی مشخص نشده است.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه در حال حاضر تبلیغات برای انتخابات 96 آزاد نیست و بر این اساس اصولگرایان نامی از کاندیدای خود نمی‌برند، ادامه داد: هنوز اصولگرایان به گزینه‌های نهایی خود برای انتخابات 96 نرسیدند و تنها بر اساس احتمالات از برخی افراد به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری 96 یاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان در وهله اول و پیش از رسیدن به گزینه‌ای خاص برای انتخابات ریاست جمهوری اولویت‌های اصلی کشور را مدنظر قرار می‌دهند، اظهار داشت: اصولگرایان گزینه‌های خود را بر اساس توانایی آنان در حل مشکلات کشور انتخاب می‌کنند و با چنین نگاهی در عرصه انتخابات ورود پیدا می‌کنند.

افتخاری در رابطه با خبرهایی مبنی بر اینکه حزب موتلفه به کاندیدای نهایی خود برای انتخابات 96 رسیده است، بیان داشت: حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی چندین نفر را مدنظر دارد که در زمان مقتضی آنان را معرفی می‌کند.

https://shoma-weekly.ir/JZsZut