سیاسی

نامزد حزبی در قبال مردم پاسخگو است

اگر نامزدهای ما حزبی بوده و از پشتوانه فکری و تشکیلاتی برخوردار باشند، می‌توانند در قبال مردم پاسخگو بوده و با کمک گرفتن از مشاوران حزبی توانمندی بالاتری در اداره کشور داشته باشند.
«حمیدرضا ترقی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با تشریح رویکرد حزب متبوع خود برای انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: حزب موتلفه می‌خواهد انسجام‌بخش نیروهای انقلابی باشد .در این راستا، حزب برنامه‌های خود را از دور گذشته انتخابات تاکنون دنبال می‌کند و یکی از این برنامه‌ها ارجحیت نامزد حزبی است و می‌خواهد این موضوع را به عنوان یک فرهنگ در جامعه مطرح کند.

ترقی اضافه کرد: اگر نامزدهای ما حزبی بوده و از پشتوانه فکری و تشکیلاتی برخوردار باشند، می‌توانند در قبال مردم پاسخگو بوده و با کمک گرفتن از مشاوران حزبی توانمندی بالاتری در اداره کشور داشته باشند.

وی افزود: حزب موتلفه این ایده را طراحی کرده است و می‌خواهد این ایده را در انتخابات از سوی نامزد مورد توافق بیان کند اما به لحاظ مصداقی هنوز به جمع بندی نرسیده است.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه قضاوت در مورد عملکرد مجلس یازدهم در این شرایط زود است، تصریح کرد: اقدامات و تلاش‌های مجلس یازدهم نشان می‌دهد که مصمم به حل مشکلات مردم هستند. این نکته مثبتی است چرا که اگر مردم احساس کنند دولت و یا مجلس عزمی برای حل مشکلات آنان دارند امیدوار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس برای حل مشکلات مردم و معیشت آنان تلاش می‌کند. من معتقدم عملکرد مجلس در انتخابات آینده، قابل توجه و مثبت است و این به نفع طیف اصولگرا و انقلابی خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/o6mJKV