سیاسی

نامزدها پیشرفت‌های نظام را از دید مردم خارج نکنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات و بی‌توجهی به تبلیغات و القائات دشمن و دلسرد نشدن از تبلیغات آنها موجب می‌شود که تیر دشمن به سنگ بخورد.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی(ره) اظهار کرد: نامزد‌های انتخابات نباید به گونه‌ای صحبت کنند که دشمن از آنها سوءاستفاده کند یا گمان کنند که با حمایت از نامزد‌ها می‌توانند به اهداف خود برسند.
وی در ادامه با بیان اینکه "مردم با حضور گسترده در انتخابات و رأی دادن به کسی که دشمن را مأیوس می‌کند می‌توانند توطئه‌های دشمن را نابود کنند"، خاطرنشان کرد: توصیه‌های امروز رهبری موجب می‌شود که نامزد‌ها در مناظره‌ها یا سخنرانی‌های خود انصاف را رعایت کنند و در ارزیابی دولت‌های گذشته دچار سیاه‌نمایی نشوند.
این فعال سیاسی همچنین افزود: نامزد‌ها نباید وعده‌های غیرقابل انجام بدهند، زیرا وعده‌ها و قول‌های آنها باید به تصویب مجلس هم برسد. دادن قول‌های غیرقابل تحقق، موجب خلف وعده نامزد‌ها در بین مردم می‌شود.
ترقی با اشاره به این سخن رهبری که رأی مردم به هریک از نامزد‌ها رأی به نظام است، تصریح کرد: هرکس با هر سلیقه‌ای سرمایه اجتماعی نظام محسوب می‌شود و کسی نمی‌تواند اینگونه تحلیل کند که افراد با دادن رأی به جناح خاصی از نظام خارج شده‌اند بلکه همه افراد با هر رأیی، داخل نظام هستند.
وی در پایان با اشاره به اینکه رهبری به پیشرفت‌های نظام و همچنین امید به آینده کشور تاکید داشتند، خاطرنشان کرد: برخی نامزد‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی، همه زحمات و خدمات کشور را نادیده می‌گیرند و بر نقاط ضعف متمرکز می‌شوند. باید موفقیت‌ها و شکست‌ها را با هم دید و پیشرفت‌های نظام را از دید مردم خارج نکرد.

https://shoma-weekly.ir/7jZxVM