سیاسی

نامزدها باید از کانال احزاب به مردم معرفی شوند

اگر قرار است تشکلها و جبهه هایی که وجود دارند مانند جبهه متحد اصولگرایان وارد عرصه شوند باید از حالا شروع کنند و نباید گذاشت نزدیک انتخابات هنگامی که صف‌بندی‌ها انجام شده است وارد شوند زیرا در این صورت ما در مقابل عمل انجام شده قرار می گیریم .

حمید رضا فولادگر در پاسخ به خبرنگار شما در رابطه با تبلیغات زود هنگام برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در سال آینده گفت : ما به دلیل عدم نظام حزبی در کشور شاهد این اتفاقات در جامعه هستیم . یکسری افراد شروع به تبلیغات می کنند و زودتر وارد عرصه می شوند و یکسری دیرتر. برخی  در سطح وسیعتر و بعضی در سطح محدود تر  به صحنه می آیند . این به دلیل است که ما نظام حزبی نداریم . وی تصریح کرد : اگر ما همانند کشورهای دیگر در کشور نظام حزبی داشتیم، به طور طبیعی ابتدا احزاب کار را شروع می کردند.  اول داخل احزاب رقابت انجام می شد و بعد کاندیدای احزاب مشخص می شد و نهایتاً در سطح جامعه مطرح می کردند . این مسئله را نمی توان تبلیغات زود هنگام نام گذاشت . بالاخره 10 ماه دیگر انتخاب ریاست جمهوری انجام می شود  و طبیعی است که برخی افراد تحرکاتشان را شروع کنند . در دوره های قبل هم، چنین بوده است .
فولاد گر با بیان این مسئله که نباید تبلیغات مسایل جاری کشور را تحت‌الشعاع قرار دهد خاطر نشان کرد : البته اگر این تبلیغات مسایل جاری کشور را تحت‌الشعاع قراردهد این مسئله غلط است .این تبلیغات زود هنگام است . مثلا اگر مسوولی که کاندیدای انتخابات است تمام تبلیغات خود را تحت‌ تأثیر کارهایش قرار بدهد این غلط است. این تبلیغات  زود هنگام ، مذموم است و مسایل کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و افراد کارها و وظایف فعلی خود را  به درستی انجام نخواهد داد.
وی  با اشاره به اینکه تشکل ها و گروهها  نباید در نزدیکی انتخابات وارد عرصه شوند، اظهار داشت‌: طبیعی است که رقابت ها شروع شود یکسری افراد مطرح  می شوند و اگر قرار است تشکلها و جبهه هایی که وجود دارند مانند جبهه متحد اصولگرایان وارد عرصه شوند باید از حالا شروع کنند و نباید گذاشت نزدیک انتخابات هنگامی که  صف‌بندی‌ها انجام شده است وارد شوند زیرا در این صورت  ما در مقابل عمل انجام شده قرار می گیریم .

https://shoma-weekly.ir/KPF35e