سیاسی

نامزدهاخود را فرشته نجات معرفی نکنند

نامزدها ی انتخاباتی در سخنرانی ها نباید بیشتر از آنچه می توانند حرف بزنند و سطح توقعات مردم را بالا ببرند و خودشان را فرشته نجات معرفی کنند
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نامزدها ی انتخاباتی در سخنرانی ها نباید بیشتر از آنچه می توانند حرف بزنند و سطح توقعات مردم را بالا ببرند و خودشان را فرشته نجات معرفی کنند.

حجت الاسلام محمد خرسند در جمع مردم کازرون افزود: نماینده ای که به مجلس می رود مثل مدرس باید درد کشیده باشد استکبار ستیز ودشمن شناس باشد رفاه زده ووابسته به کانون های قدرت وثروت نباشد.

وی تصریح کرد: نمایندگان باید متوجه حساسیت مسئولیتشان باشند و ادامه دهند راه شهید مدرس باشند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند عوض شدن جای دوست و دشمن را یکی از راه‌های نفوذ دشمن برشمرد و بیان داشت: برخی جریانات سیاسی و عرصه مطبوعات در داخل کشور چهره دشمن را توبه کرده نشان می‌دهند و خوب بزک می‌کنند و دوست را به‌عنوان دشمن معرفی کرده که در این راستا عموم مردم به‌ویژه بسیجیان باید راه نفوذ را سد کنند.

خرسند، بسیج را تجلی تنفر آمریکا و امثال آن توصیف کرد و افزود: امروزه بسیجیان باید با هوشیاری تمام مراقب هرگونه نفوذ دشمنان در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی به‌ویژه فرهنگی و هنری باشند و اجازه ندهند که دشمنان روش و منش و اخلاق جامعه ما را عوض کنند.

وی به در حد شعاری ماندن فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصادی مقاومتی توسط دولتمردان و مجلسیان اشاره کرد و از بسیجیان خواست در این عرصه با جدیت وارد شوند و در خط نخست عملیاتی کردن این فرمان مهم قرار گیرند.

امام‌جمعه کازرون در بخش دیگر سخنان خود به حوادث تروریستی پاریس اشاره و تصریح کرد: ضمن محکومیت این عمل غیرانسانی در این حادثه تروریستی چند نکته قابل‌تأمل وجود دارد و اینکه بالاخره فرزند نامشروع اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به روی خودشان عربده کشید و نشان داد که امنیت غربی‌ها شیشه‌ای و شکننده است.

خرسند گفت: غربی‌ها بدانند که این حادثه‌ای که در پاریس به وقوع پیوست فقط گوشه کوچکی از حوادث و جنایاتی است که روزانه در کشورهای اسلامی به‌ویژه سوریه، عراق، لبنان، لیبی و افغانستان و… توسط گروهک‌های تروریستی دست‌پرورده آنان به وقوع می‌پیوندد

https://shoma-weekly.ir/P9phkB