سیاسی

نابسامانی حجاب محصول عملکرد جزیره ای است

امیر فارسی نژاد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز کار جمعی، کلید حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور است و اقدامات جزیره ای دردی را دوا نخواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی افزود: امروز هم به تعبیری در شرایط مشابه جنگ قرار داریم. جنگ در عرصه اقتصاد و جنگ در عرصه فرهنگ، لذا استفاده از همان فرمول یکدلی و کار جمعی که در زمان جنگ تحمیلی موجب اقتدار گردید به فراخور زمان جوابگوی مشکلات خواهد بود.
فارسی نژاد ادامه داد: درآن زمان رزمندگان،مسئولین و مردم همه یکدل بودند و در دائره المعارف مقابله با دشمن کلمه" من" مفهومی نداشت و لذا خداوند هم به این ملت برکت عطا فرمود که یدالله مع الجماعه
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اولویت داشتن رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور در شرایط کنونی اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که کشور از این دو حوزه آسیب دیده است و حل این مشکلات فقط بر شانه دولت نیست. مسلما مجلس، قوه قضائیه و کلیه مسئولین نهادها و سازمانها و از همه مهمتر مردم را باید وارد صحنه کرد.
وی تصریح کرد: در عرصه فرهنگ و خصوصا موضوع عفاف و حجاب با یک کار جمعی و ایجاد همدلی می توان گامهای شایسته ای برداشت. مردم از این وضعیت عفاف و حجاب در سطح جامعه در رنج اند و این نابسامانی فرهنگی محصول سلیقه ای و جزیره ای عمل کردن است.
فارسی نژاد در پایان با اشاره به ظرفیت های حزب متبوع اش در عرصه فرهنگی و اقتصادی گفت: آمادگی ارائه طرحها و پیشنهادات کارشناسی خود برای کمک به حل مشکلات این دو حوزه را داریم، به گونه ای که با فرمول بومی خاص هر استان و با تکیه بر اطلاعات میدانی و واقعیات موجود می توانیم ارائه طریق داشته باشیم.


https://shoma-weekly.ir/IHG5o1