سیاسی

می خواهند دو قطبی فرهنگی با هدف انتخاباتی ایجاد کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: عده‌ای با فضا سازی در مجلس، مطبوعات و نامه نگاری علیه نماینده ولی فقیه سعی کردند که این موضع را به عدم برگزاری کنسرت در مشهد مرتبط کنند.
حمید رضا ترقی در گفتگو با مشهد پیام پیرامون برپایی نشست سیاسی توسط مجمع بدون مجوز اصلاح طلبان، اظهار کرد: استراتژی اصلاح طلبان این است که با عبور از قانون و شکستن تابوی سران فتنه، فضای کشور را قبل از انتخابات به دو قطبی فرهنگی تبدیل کنند؛ آن‌ها برای تبدیل کردن فضای آرامش در کشور به فضای دو قطبی فرهنگی از یکی از ابزار خود که همان برپایی مراسمات غیر قانونی است استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه درگیری با قانون برای ایجاد فضای رسانه‌ای در سطح کشور توسط عوامل اصلاح طلبان از جمله اقدامات این گروه‌ها است، گفت: پس از لغو سخنرانی مطهری تمامی مطبوعات اصلاح طلب تیتر و عکس نخست صفحه خود را به این موضوع اختصاص دادند و نشان دادند که این جریان برنامه‌ای کاملا از قبل طراحی شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: متاسفانه دولت در پازل اصلاح طلبان بازی کرد و نشان داد که دولت نیز تحت تاثیر این استراتژی قرار دارد و بجای جلوگیری از حاشیه سازی اقدام به تعمیق فضای دو قطبی می‌کند، این در حالی است که این دست اقدامات مخالف نظر رهبری است.

ترقی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۶۰ سخنرانی و برنامه اصولگرایان در مکان‌های مختلف به دلایل گوناگون لغو شده و در پس آن هیچگونه رفتار غیرقانونی‌ای از جانب اصولگرایان صورت نپذیرفته است؛ عده‌ای در برابر لغو یک برنامه غیر قانونی که هم سوء استفاده از بیت المال و اماکن دولتی بوده، تشکل مجوز نداشته و مسئولیت عواقب آن را هیچ یک از عوامل برگزاری نشست نپذیرفته این گونه موضع می‌گیرند، ولی با این وجود با فضا سازی در مجلس، رسانه‌ها، مطبوعات و نامه نگاری علیه نماینده ولی فقیه سعی کردند که این موضع را به عدم برگزاری کنسرت در مشهد مرتبط کنند.

وی اظهار کرد: همه تلاش آن‌ها این است که خراسان رضوی را متاثر از سیاست‌های تخریب گرایانه اصلاح طلبان کنند و فضای یک دستی که در این استان وجود دارد را از میان ببرند؛ آن‌ها به دنبال تهاجم فرهنگی در مشهد هستند و این نوع اقدامات توسط بعضی از نمایندگان مجلس هم مورد حمایت قرار گرفت و نشان داد که جریان حساب شده‌ای به دنبال این فضا سازی است.

https://shoma-weekly.ir/8fFzX6