سیاسی

می توان با کمک به مستضعفان به آنها لبخند عیدی داد

خرسند از مؤمنان و خداجویان جامعه درخواست کرد به برآوردن نیاز خانواده‌های محروم و مستمندان بشتابند و با کمک‌های خودشان لبخند را در ایام عید به لبان آنان هدیه کنند
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خرسند ضمن گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد امام به همت افرادی همچون مرحوم عسکراولادی و مرحوم حاج حیدری در سخنانی اظهارداشت: 22 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) کمیته امداد تأسیس شد و این نهاد تاکنون توانسته است خدمات ارزنده‌ای را در رفع مشکلات مردم و قشر آسیب‌پذیر جامعه ارائه دهد. ‌

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: رفع مشکلات معیشتی محرومان و پابرهنگان همیشه دغدغه اصلی امام (ره) بود و امروزه نیز از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که همواره به مسئولان در رفع آن گوشزد می‌کنند.

وی از مؤمنان و خداجویان جامعه درخواست کرد به برآوردن نیاز خانواده‌های محروم و مستمندان بشتابند و با کمک‌های خودشان لبخند را در ایام عید به لبان آنان هدیه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون در دیدار با کارکنان کمیته امداد شهرستان کازرون در این اداره گفت: هفته احسان و نیکوکاری فرصتی است که شما بتوانید خدمات کمیته امداد را به مردم معرفی کنید.

امام جمعه کازرون بهترین سرمایه کمیته امداد امام خمینی (ره) را اعتماد عمومی مردم به این نهاد دانست و افزود: در نوسانات فرهنگی و سیاسی و اجتماعی که کشور داشته، کمیته امداد سالم مانده و وارد جریانات سیاسی نشده است.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه اولین کاری که کمیته امداد باید انجام دهد حفظ اعتماد مردم به این نهاد است افزود: اعتماد مردم به کمیته امداد اعتماد به نظام و اعتماد به نام حضرت امام (ره) است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خرسند خطاب به کارکنان کمیته امداد شهرستان کازرون گفت: سعی کنید کار مقبول را با اخلاص بیشتر انجام دهید و این را وظیفه خود بدانید نه کار، که در هر حال تکلیف برداشته نمی شود.

وی تصریح کرد: قدر کار خود را بدانید چون یک کار معنوی است و خدمت به 21 هزار نفر مددجو زیر پوشش کمیته در شهرستان را وظیفه خود بدانید و فشار و خستگی باعث بداخلاقی نشود.

خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه بعد از بندگی خدا خدمت به محرومین و فقرا قطعا بهترین کار است گفت: قدر فرصت برای محرومین را بدانید و اگر در کار برای آنها غفلت کنیم معلوم نیست که عاقبت بخیر شویم.

https://shoma-weekly.ir/80jHKj