سیاسی

میرسلیم نماینده گفتمان انقلاب است

لاله افتخاری گفت: مهندس میرسلیم یکی از نمایندگان راستین گفتمان انقلاب است که حضور ایشان و همفکرانشان نشانگر پویایی حزب مؤتلفه و جریان انقلاب است و خط بطلانی بر انتقادهایی زده شد که همفکران مهندس میرسلیم را متهم می کردند که نماینده ای در حد ریاست جمهوری ندارند.

لاله افتخاری نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور مهندس میرسلیم در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کردند: بنده بسیار خرسندم که یکی از شخصیت های بسیار مهم، موجه و تاثیرگذار که از سوابق اجرایی بسیار بالایی برخوردار است، توانسته است کاندیدای ریاست جمهوری شود و به عنوان نامزد نهایی تایید صلاحیت شده وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شود.

وی با اشاره به پشتوانه حزبی مهندس میرسلیم افزوند: ما بسیار خرسندیم از اینکه حزب مؤتلفه توانسته است یکی از بهترین نامزدهای خود را وارد عرصه انتخابات کند و برای حزب و اعضای آن آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که حزب بتواند بهتر از گذشته به فعالیت های خود ادامه دهد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پختگی، متانت، ساده زیستی از یک سو و سابقه اجرایی بدون حاشیه و شجاعت در نقد سیاست های غلط دولت ها و تبعیت از روحانیت و همفکرانشان از سوی دیگر را از خصوصیات بارزی دانستند که شخصیتی با تجربه و متشخص چون میرسلیم از همه آنها برخوردار است.

وی افزود: صفات مذکور از شاخصه های اصلی است که مردم ما مورد ارزیابی قرار می دهند و دارا بودن آنها موجبات سرازیرشدن آرا به نفع مهندس میرسلیم را فراهم می کند.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی و عملیاتی میرسلیم برای کسب کرسی ریاست جمهوری افزودند: آقای میرسلیم از چند ماه قبل کمیتههای تخصصی را تشکیل داده اند و برنامه هایی برای این مهم تدوین شده است و در نشست اعضای حزب مؤتلفه نیز که دیروز تشکیل شد، ایشان از کتابچه برنامه های خود برای دولت دوازدهم رونمایی کردند که البته باید جزئیات آن قرائت شود.

افتخاری میرسلیم را نماینده گفتمان انقلاب دانستند و افزودند : در این دور از انتخابات نمایندگانی با تفکرهای مختلفی وارد عرصه انتخابات شده اند و حضور ایشان و دیگر نمایندگان موافق نشانگر پویایی حزب و جریان انقلاب است و خط بطلانی بر انتقادهایی زده شد که همفکران مهندس میرسلیم را متهم می کردند که نماینده ای در حد ریاست جمهوری ندارند.

https://shoma-weekly.ir/ii9FmP