سیاسی

میرسلیم قادر به بازگرداندن مجلس به مسیر انقلابی است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:میرسلیم در عرصه مدیریتی توانمند است و کارهای اجرایی خوبی کرده است و سوابق و تجربیات بسیار خوبی دارد که می‌تواند از آنها در اداره مجلس بهره بگیرد و مجلس شورای اسلامی را به مسیر انقلابی و نقش اصلی آن در بین ارکان نظام بازگرداند تا مجلس انقلابی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی در پیاده کردن فرمایش‌های مقام معظم رهبری گام بردارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: میرسلیم در عرصه مدیریتی توانمند است و کارهای اجرایی خوبی کرده است و سوابق و تجربیات بسیار خوبی دارد که میتواند از آنها در اداره مجلس بهره بگیرد.

ابوالفضل توکلیبینا، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص ویژگیهای میرسلیم که او را گزینه مناسب ریاست مجلس دوره یازدهم میکند با اشاره به سوابق و مسئولیتهای مختلف میرسلیم در عرصههای اجرایی، سیاسی و صنعتی به خبرنگار نمانیوز گفت: ایشان از اساتید خوب دانشگاه و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. انسان وارسته، پاک و صاف با سلامت اخلاقی و مالی است که در زندگیاش هیچگونه وابستگی و پرونده منفی نداشته است.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: ایشان در عرصه مدیریتی توانمند است و کارهای اجرایی خوبی کرده است و سوابق و تجربیات بسیار خوبی دارد که میتواند از آنها در اداره مجلس بهره بگیرد و مجلس شورای اسلامی را به مسیر انقلابی و نقش اصلی آن در بین ارکان نظام بازگرداند تا مجلس انقلابی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی در پیاده کردن فرمایشهای مقام معظم رهبری گام بردارد.

وی با اشاره به نکتهای مطرح کرد: پس از ریاست جمهوری مرحوم هاشمی به وزرا قطعه زمینی داده شد که عده قلیلی آن را نپذیرفتند و یکی از آنها میرسلیم بود.

https://shoma-weekly.ir/YP7XAw