سیاسی

میرسلیم سرآمد نامزدهای دیگر خواهد بود

میرسلیم تا روز نهایی، گزینه موتلفه باقی خواهد ماند. ما موظف به انتخاب نامزدی اصلح بودیم گروه‌های سیاسی دیگر هم بر همین منوال، اما در ‌‌نهایت هر کاندیدی که امتیازات بیشتری داشته باشد باقی خواهد ماند و ما فکر می‌کنیم آقای می‌رسلیم، سرآمد نامزدهای دیگر خواهد بود
حسین انواری عضو شورای مرکزی موتلفه در گفتگو با خبرنگار عصر ایران گفت: میرسلیم تا روز نهایی، گزینه موتلفه باقی خواهد ماند. ما موظف به انتخاب نامزدی اصلح بودیم گروه‌های سیاسی دیگر هم بر همین منوال، اما در ‌‌نهایت هر کاندیدی که امتیازات بیشتری داشته باشد باقی خواهد ماند و ما فکر می‌کنیم آقای می‌رسلیم، سرآمد نامزدهای دیگر خواهد بود.

نماینده دوره‌های پنجم و ششم مجلس در پاسخ به این موضع برخی تحلیلگران اصولگرا که معتقدند؛ میرسلیم مقبولیت اجتماعی وسیاسی ندارد، و آیا ظرفیت نهایی و تنها گزینه قابل کاندیداتوری موتلفه، مصطفی می‌رسلیم بود؟ می‌گوید:«حزب از مدت‌ها قبل برنامه‌های خود را تدارک دیده و در گروه‌های مختلف کار‌شناسی، معضلات کشور و راه حل‌هایی را تدوین کرده است. ظرفیت‌های میر سلیم هم در همین راستا سنجش شد و تمام مواردی که منطبق بر شرایط روز و باعث برطرف کردن معضلات می‌شود، با ظرفیت‌های ایشان یکی است.

وی یادآوری کرد: سوابق اجرایی ایشان درکارهای مختلف، و برخی از خصوصیات اخلاقی مثل ساده زیستی، اسلام‌شناسی و خیلی از مزایایی که اگر بخواهیم رجل سیاسی را تعریف کنیم، می‌رسلیم مصداق کامل این تعریف قانون اساسی است.

https://shoma-weekly.ir/jb57HB