سیاسی

میرسلیم در قامت ریاست مجلس شجاعانه از حق دفاع می کند/ میرسلیم معتقد به ضرورت متحول کردن مجلس در تراز گام دوم انقلاب اسلامی است

میرسلیم پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های امامین انقلاب و برخوردار از شجاعت در دفاع از حق و پیگیر در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

محمدعلی امانی، قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در باره اینکه میرسلیم گزینه مناسبی برای ریاست مجلس دوره یازدهم است به خبرنگار نمانیوز گفت: پس از برگزاری جلسات و بحثهایی که در این جلسات شد ویژگیهایی برای ریاست مجلس مطرح شدند که دبیرکل محترم حزب مؤتلفه اسلامی از طرف شورای مرکزی و دستگاههای مرتبط با حزب موضعی را اتخاذ کردند و میرسلیم را حائز این خصوصیات دانست.

وی پیرامون ویژگیهای میرسلیم در اداره مجلس انقلابی، کارآمد و در تراز گام دوم انقلاب اسلامی مطرح کرد: ولایتمدار و انقلابی بودن، نخبه علمی و متخصص اسلامی، متعهد و مجرب در امور کشور، مبتکر، خلاق و کارآفرین بودن از جمله اینهاست. وی مدیر و مدبر و دارای سوابق درخشان مدیریتی در عرصههای مختلف خدمتگزاری، شجاع، پرنشاط و پرانرژی و دارای سلامت جسمی و روحیه جوان و منضبط و منظم است. ایشان مسلط به مبانی فقهی و کلامی و تفسیر قرآن است.

این کارشناس اقتصادی از میرسلیم به عنوان سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: میرسلیم برخوردار از اعلمیت و شیخوخیت سیاسی و دارای طهارت اقتصادی و زندگی سالم اخلاقی و بدون حاشیه و مورد وثوق مقام معظم رهبری و برخوردار از صداقت در گفتار است. ایشان معتقد به ضرورت متحول کردن مجلس به مجلسی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه میرسلیم در انجام مأموریتهای محوله خستگیناپذیر است خاطرنشان ساخت: وی آشنایی کاملی با خواستههای مقام معظم رهبری و تسلط کامل به سیاستهای کلان ابلاغی معظم له دارد که در هدایت مجلس در مسیر انقلابی بسیار اثرگذار است. میرسلیم امیدوار، مؤمن و معتقد به چشمانداز آینده است.

امانی در خصوص ویژگیهای میرسلیم که او را گزینه مناسبی برای ریاست مجلس شورای اسلامی میکند اظهار کرد: میرسلیم انعطافپذیر است و آرامش خاصی در انجام امور مدیریتی دارد و دارای روحیه انقلابی و جهادی در اجرای کارهای محوله به ایشان است. برخورداری وی از سعه صدر و حلم فوقالعاده برای مدیریت 290 نماینده مجلس با سلایق و نظرات مختلف مهم و ضروری است.

وی تصریح کرد: میرسلیم با وجودی که عنصری حزبی است، اما سلایق حزبی خودش را بر مدیریت کلان مجلس در نظر نمیگیرد و معتقد به استفاده از همه ظرفیتهای موجود بدون در نظر گرفتن سلایق و گرایشهاست.

این کارشناس اقتصادی بیان کرد: میرسلیم اهل تعامل هدفمند با همه جریانهای سیاسی درون خیمه انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: تسلط میرسلیم به زبانهای فرانسه و انگلیسی و وجهه علمی او در مقام استادی دانشگاه و چهره فرهیخته و فرهنگی وی با کتبی که تألیف کرده است و اهمیت ایشان به پاسداری از زبان فارسی از دیگر ویژگیهای مثبت اوست. امانی با تأکید بر اینکه وجهه میرسلیم بدون حرف و حدیث و بیحاشیه و شائبه است، گفت: وی معتقد و ملتزم به شفافیت آرا و شفافیت مالی و شفافیت در عرصههایی است که لازم است مردم از آنها مطلع باشند. میرسلیم پایبند به ارزشها و آرمانهای امامین انقلاب و برخوردار از شجاعت در دفاع از حق و پیگیر در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

https://shoma-weekly.ir/YPmGbR