سیاسی

میرسلیم برنامه مدون برای اداره کشور دارد

مهندس میرسلیم برای تمام سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری که تاکنون بر زمین مانده است، دارای طرح و برنامه‌های عملی هستند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حزب مؤتلفه اسلامی اگر امروز برای تشکیل یک دولت اسلامی با تمام توان به صحنه میآید و نامزد ریاست جمهوری معرفی میکند، یقینا بدانید این حزب توانمند با شناخت کامل از مسائل و معضلات کشور و با برنامه چهار ساله مدون و کادری انقلابی، معتقد، متخصص و توانمند پا به عرصه خدمت نهاده تا به یاری خداوند و توان نیروهای انقلابی کشور به عنوان دولت اسلامی با قابلیتهایی که در کشور وجود دارد، نسبت به رفع تمام مشکلات و معضلات عدیده کشور اقدام کند.

احمدعلی مقدم، دبیر حزب مؤتلفه استان کرمان به خبرگزاری فارس افزود: حزب مؤتلفه اسلامی با سابقه بیش از نیم قرن فعالیت و حضور مستمر در عرصههای گوناگون انقلاب اسلامی از ابتدای شکلگیری انقلاب به عنوان بازوی توانمند حضرت امام خمینی (ره) مطرح بوده و پس از ایشان نیز در برهه و مقاطع حساس انقلاب وفاداری و پایبندی به ارکان نظام به ویژه ولایتفقیه و شخص مقام معظم رهبری را به اثبات رسانده و همواره سعی خود را بر این قرار داده تا ضرورت وجود اثرگذاری احزاب در مدیریت جامعه را نهادینه کند.

وی گفت: حزب مؤتلفه اسلامی اگر امروز برای تشکیل یک دولت اسلامی با تمام توان به صحنه میآید و نامزد ریاست جمهوری معرفی میکند، یقینا بدانید این حزب توانمند با شناخت کامل از مسائل و معضلات کشور و با برنامه چهار ساله مدون و کادری انقلابی، معتقد، متخصص و توانمند پا به عرصه خدمت نهاده تا به یاری خداوند و توان نیروهای انقلابی کشور به عنوان دولت اسلامی با قابلیتهایی که در کشور وجود دارد، نسبت به رفع تمام مشکلات و معضلات عدیده کشور اقدام کند.

دبیر کرمان حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه وحدت و اتحاد همه جریانهای انقلاب و دلسوزان نظام را در جریان انتخابات اصل میداند، خود را ملزم دانست با معرفی کاندید اصلح و بهترین گزینه را به معرض رای مردم بگذارد و قطعا کاندیدای حزب مؤتلفه اسلامی در تمام فرآیند انتخابات حضور دارند. در همین راستا با قرار گرفتن کشور در مقطع حساس کنونی، چالشهای جدی داخلی در نظام، تحولات پرشتاب بینالمللی و با احساس به خطر افتادن ارزشهای انقلاب و کیان انقلاب، حزب با احساس تکلیف بر خود لازم و واجب دانست که پا به عرصه رقابت انتخابات بگذارد.

وی اظهار داشت: طی هشت ماه جلسات کاری متعدد، بحث و بررسیهای کارشناسانه و نظرخواهی اعضای شورای مرکزی، دبیران استانی این حزب و هیأت اجرایی در جمعبندی نهایی به این نتیجه رسید که فردی توانمند، شایسته، کاردان و از همه مهمتر ولایتمدار و معتقد به موازین و مبانی اسلامی معرفی کند، فردی که دارای مدیریت کلان موفق بوده و امتحان خود را پس داده باشد. از این رو تصمیم نهایی بر این منوال قرار گرفت که سیدمصطفی میرسلیم را به عرصه سیاسی کشور برای کاندیدایی انتخابات آتی ریاست جمهوری در معرض رای مردم بگذارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه این حزب در تمام 31 استان کشور و اکثر شهرستانها دفتر دارد و ضمن کادرسازی به مسائل، مشکلات و مطالبات به حق مردم، کاملا اشراف و آگاهی داشته و دارد و برای رفع آنها در تمام حوزهها برنامه مدون دارد، افزود: کما اینکه طی انقلاب اسلامی چنانچه دولتمردان برنامه و یا راهکاری برای رفع معضلات کشور خواستهاند، برنامه و پیشنهادهای عملی خود را ارائه داده است. مهندس میرسلیم برای تمام سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری که تاکنون بر زمین مانده است، دارای طرح و برنامههای عملی هستند. بنابراین با این تفاسیر، چنانچه به حول و قوه الهی کاندید حزب در معرض رای مردم قرار گیرد و رای بیاورد، قطعا با دست پر و به محض تصدی دولت وارد عرصه خدمت میشود و با شناختی که از عملکرد وی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون سراغ داریم، انشاءالله بر تمام مشکلات داخلی و خارجی و به ویژه مشکلات معیشتی، اشتغال، رفع بیکاری و تولید پایدار فائق میآید.

مقدم درباره اینکه ملاک حزب مؤتلفه اسلامی برای انتخاب کاندیدا چه بود، افزود: یکی از مهمترین ملاکهای انتخاب حزب، ولایتمداری، تبعیت بیچون و چرا از منویات مقام معظم رهبری، پایبندی به موازین انقلاب اسلامی و قانون اساسی و از طرفی شخصیتی امتحان پس داده و دارای مدیریت کلان موفق و روحیه انقلابی و با انگیزه بوده که در این راستا با جمعبندی که در حزب انجام شد با اکثریت قاطع سیدمصطفی میرسلیم برای تصدی پست ریاست جمهوری به عنوان کاندید حزب مؤتلفه اسلامی معرفی شد.

وی خاطر نشان کرد: حزب تنها به دلیل معرفی کاندید ریاست جمهوری به دنبال تدوین برنامه، طرح و نقشه راه اجرایی برای کشور نبوده، بلکه تا جایی که من مطلع هستم، مؤتلفه بیش از 20 سال برنامههای مدون همیشگی حزب این بوده است که برای اداره کشور و دولت اسلامی برای همه فعالیتها و حوزههای کاری کشور از کارگروههایی در درون حزب برخوردار است. در این کارگروه ها به بحث، بررسی، تبادل نظر و جمعبندی در مورد مسائل مختلف کشور میپردازند و طرحها و برنامههای اجرایی کشور را تدوین میکنند.

مقدم خاطر نشان کرد: دست نامزد معرفی شده پر است و در عین حال میرسلیم نیز به شخصه با داشتن برنامه مدون برای رفع معضلات کشور به میدان رقابت آمده، ضمن اینکه در حزب مؤتلفه از دل همین کارگروهها و کار کارشناسی ممتد، مدیران شایستهای را پرورش داده که آمادگی هرگونه خدمت در هر حوزهای که نیاز باشد را دارند، تیم مجربی از دل این کار گروهها آماده که خود امتیاز ویژه نامزد مؤتلفه است. هر چند که میرسلیم نیز به شخصه با داشتن برنامه مدون و تنظیم شده چهار ساله که نتیجه ماهها مطالعه است پا به صحنه رقابت گذاشته و دارای کادر آماده و متخصص برای تصدی پستها و مسئولیتها است. بنابراین میرسلیم با برخورداری از تجربه ارزشمند و عقبه فکری چند ساله و همراهی مدیران واجد شرایط و با پشتوانه قوی حزبی وارد عرصه انتخابات شده است.

وی افزود: میرسلیم با برخورداری از سابقه چند ساله حضور در پستهای مختلف اجرایی کشور، اندوخته گرانبهایی از تجربه را به همراه دارد، وی به عنوان یار همیشگی مقام معظم رهبری عهدهدار مسئولیتهایی از جمله سرپرست نهاد ریاست جمهوری و مشاور عالی رئیس جمهور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون فرهنگی مرکز تحقیقات استراتژیک و ... است. از نکات جالب توجه زندگی میرسلیم موارد متعددی را میتوان برشمرد که در کمتر کسی شاهد جمع شدن همه این خصائص در یک فرد هست، ویژگیهای منحصر به فردی است که از وی چهرهای توانمند و کارآمد ساخته است. میرسلیم دارای اندوخته علمی پرباری است، ریاست وی بر نخستین مرکز تحقیقاتی موتور ایران و ناظر طراحی ساخت نخستین موتور پایه گازسوز نشان از کارآمدی و توانمندی وی دارد.

مقدم گفت: میرسلیم صاحب تالیفات متعددی در زمینههای فرهنگی، سیاسی و فنی است که حتی کتاب وی در سال 68 در زمینه موتورهای درونسوز به عنوان کتاب سال و کتاب سال دانشگاهی انتخاب شد و ثبت سه اختراع از وی برگ زرین دیگری از کارنامه درخشان است. تسلط کامل بر زبانهای فرانسه، انگلیسی و عربی از میرسلیم چهرهای برتر ساخته است با آشنایی کامل به قرآن میتوان از وی به عنوان مفسر قرآن نیز یاد کرد و این انس و الفت با قرآن موجب شده که زندگی سالم و سادهای برگزینند و با پایبندی به مبانی اسلامی در جایگاه مدیریتی خود هیچ زمان از رانتهای دولتی در دسترس، استفاده نکردهاند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: یکی از دغدغه‌‌های همیشگی میرسلیم پیگیری روند تحولات سیاسی در داخل کشور و تحولات صحنههای بینالمللی است که با توجه به اشراف و تسلط کاملی که از مسائل بینالمللی دارد، میتوانند با هوشمندی تحولات را مورد بررسی قرار داده و بهترین تصمیم را اتخاذ کند.
https://shoma-weekly.ir/FqJmK9