سیاسی

میرسلیم با برنامه وارد میدان شده و پیروز خواهد شد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: "میرسلیم" با برنامه وارد میدان انتخابات شده است؛ تا آخر می ماند وبه یاری خداوند پیروز انتخابات نیز خواهد شد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با ابراز تآسف از آنچه که وی آنرا " کم توجهی دولت یازدهم به وضعیت معیشتی و سفره مردم" نامید؛ ناامیدی مردم از دکتر روحانی را یک واقعیت انکار ناپذیرذکر وتاکید کرد: در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، مردم پاسخ این بی تفاوتی را خواهند داد.

"احمد علی مقدم" در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسنا، منطقه کویر، افزود: متاسفانه آقای دکتر روحانی از ابتدای تشکیل دولت یازدهم، همواره سخن از رونق اقتصادی می کرد و در تمام سالروزهای تشکیل دولت، با تبسم وشیرین زبانی آن را تکرار وعنوان می نمود که "امسال سال رونق اقتصادی است"؛ اما مردم هیچگاه این رونق را احساس نکردند.

وی با بیان اینکه "مردم نه تنها رونق اقتصادی را احساس نکردند، بلکه سفره آنها نیز در دولت یازدهم، روز به روز محقر تر شد"، تصریح کرد: مردم ایران، اینقدرکه در دولت روحانی، فشار اقتصادی را تجربه کردند، در هیچ دولتی پس از انقلاب تجربه نکرده بودند.

عضو شوارای مرکزی حزب مؤتلفه خاطر نشان کرد: "دولتمردان مدام اعلام می کنند که مشکلات اقتصادی مربوط به دولت گذشته است " وما در پاسخ به آنها، این سؤال را مطرح می کنیم که اگر شما راست می گویید، مگردکتر روحانی به این مشکلات آگاه و آشنا نبود؟ اگر آشنا بود وطی چهار سال نتوانست آنها را رفع کند، پس نتیجه می گیریم، روحانی "ناکارآمد" است و اگربه مشکلات و مسائل اقتصادی آشنا نبود و به خاطر رآی آوردن، سخن از رونق اقتصادی کرد، پس "عوام فریب" است.

مقدم افزود: کسی که می آید و شعار می دهد که مشکلات اقتصادی مردم را حل می کند، مشکلات را دیده است که به میدان آمده است، پس مطرح کردن نام دولت قبل، لاپوشانی کردن نا کارآمدی خود است.

دبیر جبهه پیروان خط امام ورهبری در استان کرمان بابیان اینکه" اکنون نه تنها مشکلات اقتصادی مردم مرتفع نشده است، بلکه به مراتب، بدتر از گذشته نیز شده است"،تاکید کرد: اکنون نیز اهم مطالبات مردم، بحث معیشت و سفره آنهاست.

وی گفت:حزب مؤتلفه اسلامی پس از اینکه احساس کرد، دولت یازدهم، ناتوان از رفع مشکلات اقتصادی مردم است، از حدود یک سال پیش تصمیم گرفت که یک نامزد قوی و کارآمد برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب و در معرض رای مردم بگذارد.

دبیر حزب مؤتلفه استان کرمان افزود: با شورهای فراوان در شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، به این نتیجه رسیدیم که "سید مصطفی میرسلیم" قابلیتهای یک رئیس جمهور موفق درجهت رفع مشکلات اقتصادی مردم را دارد .

رییس ستاد انتخاباتی "سید مصطفی میر سلیم" در استان کرمان، خاطرنشان کرد:اکنون نیز که ایشان وارد رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری شده اند، معتقدیم با توجه به شناختی که حزب مؤتلفه ازمطالبات قانونی و بحق مردم در جای جای ایران اسلامی دارد، ایشان توانمند ترین فرد برای تحقق مطالبات مردم است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: "میرسلیم" با برنامه وارد میدان انتخابات شده است؛ تا آخر می ماند وبه یاری خداوند پیروز انتخابات نیز خواهد شد.

دبیر حزب مؤتلفه استان کرمان، در بخش دیگری از گفت و گوی خود با ایسنا، به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و "شوراها" را یکی از بارزترین مظاهر دموکراسی در ایران دانست.

مقدم افزود: البته در این بین، متولیان انتخابات شوراهای اسلامی اعم از هیئت های نظارت،هیئت های اجرایی و همچنین مجریان انتخابات باید با بی طرفی کامل در تمام مراحل این انتخابات رفتار کنند.

وی با بیان اینکه" متاسفانه در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی، متولیان این انتخابات در استان کرمان، نه تنها اصل بی طرفی را رعایت نکردند، بلکه کاملا جناحی رفتار کرده اند" تصریح کرد: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان،در تعیین هیئت های نظارت در سراسر این استان، جناحی عمل کرده اند.

این فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد: نه تنها درتعیین هیئت های نظارت، بلکه در انتخاب هیئت های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان نیز،خطی و جناحی عمل شده است و اکثریت این هیئت ها در اختیار اصلاح طلبان است.

به اعتقاد دبیر هیئت عالی نظارت بر سومین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان،تایید صلاحیت برخی از افرادی که همراه فتنه 88 بودند وپس از فتنه نیز اعلام برائت از فنته نکردند نتیجه تلخ و نگران کننده جناحی عمل کردن هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان است.

دبیر حزب مؤتلفه استان کرمان افزود: تایید صلاحیت فتنه گران در انتخابات شورای شهر کرمان،بیانگراین است که شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان از خط قرمز نظام عبور کرده است.

https://shoma-weekly.ir/vEiDyF