سیاسی

موتلفه باید ثبات قدم را در پیچ تاریخی حفظ کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به جمله شهید بهشتی که حزب معبدی برای رسیدن به بهشت است اشاره کرد و گفت: احزاب و به‌ویژه حزب موتلفه باید این موضوع را با جدیت مورد توجه قرار بدهند.
اسدالله بادامچیان در نخستین نشست استانی حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: حزب موتلفه همواره در خط امام (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کرده و در این راه ثابت قدم بوده است.

بادامچیان ادامه داد: حزب موتلفه باید این ثبات قدم را در برهه‌های دیگر انقلاب و در شرایط حساس آینده کشور که به فرموده مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی به‌سر می‌بریم، حفظ کند.

وی به جمله شهید بهشتی که حزب معبدی برای رسیدن به بهشت است اشاره کرد و گفت: احزاب و به‌ویژه حزب موتلفه باید این موضوع را با جدیت مورد توجه قرار بدهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه سید حسن نصرالله که حزب موتلفه را همچون حزب‌الله عنوان کرده، تاکید کرد: امام راحل سه تشکیلات جامعه مدرسین، جامعه روحانیت مبارز و حزب موتلفه را در کشور تشکیل دادند.

وی قدم برداشتن در راه آرمان‌های امام (ره) و شهدا را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: امام راحل کلمه موتلفه را به هیئت‌های مذهبی نسبت دادند و شهید عراقی هم به‌همین علت پیشنهاد نام‌گذاری حزب را با عنوان موتلفه اسلامی داد و 50 سال است که برای آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی تلاش می‌کند.

*تشکیل هسته مرکزی شورای هماهنگی اصول‌گرایان کرمانشاه

دبیر حزب موتلفه استان کرمانشاه نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی یک‌سال اخیر پرداخت و گفت: اقدامات مفیدی در راستای شبکه‌سازی نیروهای انقلاب انجام شده و برای انسجام اصول‌گرایان در استان کرمانشاه تلاش می‌کنیم.

محمد کرمی‌راد احکام مسئولیت‌های جدید به اعضای حزب را ابلاغ کرد و از تشکیل هسته مرکزی شورای هماهنگی اصول‌گرایان کرمانشاه خبر داد.

https://shoma-weekly.ir/wH7a26