سیاسی

موتلفه اسلامی می‌تواند به عنوان الگو در جهان باشد

حزب موتلفه اسلامی می‌تواند برای بیداری اسلامی منطقه و خیزش مستضعفان بر مستکبران به عنوان الگو باشد.
حبیب الله عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: حزب موتلفه اسلامی می‌تواند برای بیداری اسلامی منطقه و خیزش مستضعفان بر مستکبران به عنوان الگو باشد.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در این دیدار صمیمانه به مناسبت روز جوان سخن می‌گفت، اظهار داشت: حضور جوانان در حزب امیدوار کننده و تقویت کننده روحیه برای کار است. وی افزود: جوانان باید با صبر پیشه کردن، خود را برای به عهده گرفتن مسئولیتهای مختلف نشان دهند.
عسگراولادی پیشنهاد مجلس جوانان حزب موتلفه اسلامی همانند مجلس دانش‌آموزش را داد و تصریح کرد: بانوان جمعیت حدود 55 درصدی در کشور را تشکیل می‌دهند اما متأسفانه در مجلس شورای اسلامی کمتر از ده نفر حضور دارند و برای حضور بانوان در مجلس باید ایجاد ظرفیت کرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه تاکید کرد: جوانان باید همدیگر را تحمل کرده و هم‌افزایی کنند. وی تشکیل مجلس جوانان موتلفه اسلامی را موجب آزمایش و رقابت سالم و هم‌افزایی توسط جوانان دانست و ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی در طول نیم قرن فعالیت همواره سعی بر هم‌افزایی داشته است.
عسگراولادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه اظهار داشت: بیداری اسلامی در منطقه و خیزش مستضعفان جهان علیه ستمکاران معجزه قرن اخیر است و حزب موتلفه اسلامی می‌تواند به عنوان الگو در جهان باشد و همه باید در این راه احساس مسئولیت کنند.وی درادامه تأکید کرد: باید برای رشد و تعالی تحزب در کشور فعالیت ویژه انجام داد.
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در شرایط امروز جهان، باید وارث شهدا، تشکیلات امام(ره) و مطیع آهنگ تشکیلاتی مقام معظم رهبری باشیم.

https://shoma-weekly.ir/oVdoeI