سیاسی

موتلفه اسلامی ثابت کرده است که شیفته قدرت نیست

موتلفه اسلامی در این 50 سال ثابت کرده است که نه با کسب پست و منصب سرمست و از آرمان‌های خود جدا و غافل می‌شود و نه با یک دوره محدود کننده مثل دوره اصلاحات و یا بی مهری‌های برخی مسئولان به تحزب در دوره اخیر مأیوس ودل‌سرد.

معاون سازماندهی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سابقه فعالیت این تشکل در عرصه سیاسی کشور گفت: موتلفه اسلامی در این 50 سال ثابت کرده است که نه با کسب پست و منصب سرمست و از آرمان‌های خود جدا و غافل می‌شود و نه با یک دوره محدود کننده مثل دوره اصلاحات و یا بی مهری‌های برخی مسئولان به تحزب در دوره اخیر مأیوس ودل‌سرد.
امیر فارسی نژاد در توضیح آرمانهای مورد نظر حزب موتلفه اسلامی افزود: هدف ما چیز دیگری است و جاده این کوته‌نگری‌ها با جاده‌ای که تشکلات و اعضای موتلفه اسلامی در آن قرار دارند تقاطعی ندارد. موتلفه اسلامی ثابت کرده است که شیفته قدرت نیست؛ موتلفه اسلامی ثابت کرده است که خدمت را ابزار رسیدن به قدرت نمی‌کند؛ موتلفه اسلامی شیفته خدمت است.
وی همچنین عنوان داشت : موتلفه اسلامی برای خدمت به ولی فقیه زمان و امام عصر(عج) و برای این افتخار مستمر آماده هر گونه هزینه‌ای بوده و هست و انشاءالله خواهد بود. به لطف خداوند و تربیتی که جوانان حزب در محضر بزرگان و پیشکسوتان شده‌اند، پویایی و رشد مبتنی بر این اصول بسیار مشهود است و در آینده‌ای نزدیک آثار گسترده‌ای از کادرسازی حزب را در عرصه‌های مختلف خدمت به نظام شاهد خواهیم بود.

https://shoma-weekly.ir/DR7RbR