سیاسی

مواضع منفعلانه، گستاخی کشورهای جنایتکار را بیشتر می‌کند

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به قطعنامه اتحادیه اروپا اظهار داشت: مقام معظم رهبری بار‌ها در رابطه با فتنه ۸۸ فرمودندکه این فتنه منشا خارجی داشت و بیرون از مرز‌ها طراحی و تحت عنوان انقلاب مخملی عملیاتی شد.
رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به قطعنامه اتحادیه اروپا اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در رابطه با فتنه ۸۸ فرمودندکه این فتنه منشا خارجی داشت و بیرون از مرزها طراحی و تحت عنوان انقلاب مخملی عملیاتی شد.

محمد کاظم انبار لویی در گفتگو با «نما» خاطر نشان کرد: دو تن از یاران انقلاب از روی غفلت با این مداخله خارجی همراهی کردند و در پی آن حوادثی را پدید آوردند، که اقتدار ملی به خطر افتاد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: سفر مقامات اروپایی به ایران نشان دهنده عمق وابستگی سران فتنه به غرب است. بنابراین پیش نویس این قطعنامه نشان میدهد، دشمنان جمهوری اسلامی ایران همچنان بر سر مواضع خود پا فشاری میکنند و قصد مداخله در امور داخلی ایران را دارند. انبارلویی با تاکید بر ایفای نقش غرب در فتنه ۸۸ گفت: رهبر معظم انقلاب بارها به سران فتنه گوشزد کردند که خط خودتان را از دشمن جدا کنید، اما نکته قابل توجه این است که هنوز شاهد حمایتهای غرب از عوامل فتنه و تلاش آنها برای رفع حصر هستیم. رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی متذکر شد: در واکنش به این اقدام اتحادیه اروپا به جز سخنگوی وزارت خارجه که در این زمینه موضع گیری خود را اعلام کردند، واکنشی دیگر از ریاست جمهوری و نیز وزیر امور خارجه شاهد نبودیم. انتظار میرود که دولت تهدیداتی را که علیه استقلال و عزت ملی میشود رصد کند. در همین زمینه لازم است در عمل برخورد قاطعی از سوی وزارتخارجه صورت بگیرد. مواضع منفعلانه تاثیری ندارد و گستاخی کشورهای جنایتکار را بیشتر میکند. باید با پاسخی دندانشکن اعلام کنند که تلاش برای رفع حصر بیفایده است. انبارلویی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۹ دی نشان داد مردم ایران حامی و پشتیبان نظام و مقام معظم رهبری بوده و مطالبه آنها اعدام سران فتنه است، بنابراین اظهار نظر دشمنان تنها روحیه انقلابی مردم را بیشتر میکند. وی در پایان تاکید کرد: مسئولین باید بدانند که اگر این مداخلات در امور کشور ادامه دار باشد مردم همچون ۲۲ بهمن و ۹ دی در خیابانها مواضع خود را نشان خواهند داد تا مشت محکمی بر دهان اتحادیه اروپا باشد.

https://shoma-weekly.ir/9LtXSH