سیاسی

مواضع مسئولان حزب موتلفه در هفته ی گذشته

حمیدرضا ترقی پاسخ داد:
چرا دشمنان دیروز
 تبدیل به دوستان امروز
 دولت شده اند؟
معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مخرج مشترک جریان انحراف تحت لوای حلقه حامیان دولت و فتنه گران در مسائل فرهنگی و سیاسی برابر شده است،‌گفت: علت اصلی ائتلاف جریان حامی دولت و دشمنان نظام،‌مقابله با اصولگرایانی است که در صدد دفاع از آرمان های امام(ره) و انقلاب برآمده اند.
حمیدرضا ترقی در گفتگو باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مخرج مشترک دو جریان حامیان دولت و دشمنان نظام که پیشتر در تضاد بودند در مسائل سیاسی و فرهنگی، برابر شده،‌اظهار داشت: این جریان ها در صدد به روی کارآمدن عناصری هستند که عمدتا پایگاه اجتماعی آنان در قشر خاکستری و بی تفاوت جامعه است، از این رو مخالفت ها و ضدیت های گذشته آنان جای خود را به دوستی و مشارکت در فضای سیاسی کنونی کشور داده است.
وی همچنین به ائتلاف رسانه ای این جریان ها اشاره کرد و گفت: هماهنگی رسانه ای آنها برای اتخاذ یک استراتژی تبلیغاتی همسو برای تخریب اصولگرایان در انتخابات است.

فاطمه فخر خواستارشد :
وحدت در برابر توطئه های دشمن به منظور الهام بخشی به بیداری اسلامی
 عضو کمیته بانوان جبهه متحد اصولگرایان گفت: انتخابات مجلس نهم از حیث آنکه اولین انتخابات پس از فتنه ۸۸ است، وضعیت خاصی دارد و در مواجهه با آن باید هوشیاری بیشتری را به خرج داد.
فاطمه سادات فخر، در نخستین نشست هم اندیشی بانوان فرهیخته و نخبه اصولگرا، گفت: رقبای ما در این انتخابات از نوعی که در انتخابات های گذشته داشته ایم نیستند؛ بلکه کسانی هستند که نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه را هدف گرفته اند.
عضوشورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اوج گیری مسئله بیداری اسلامی و لزوم توجه مجلس آینده به این موضوع مهم، خاطر نشان کرد: همان طور که انقلاب اسلامی ایران الگوی حرکت های آزادیخواهانه ملت های مسلمان منطقه خاورمیانه و شمال آفریقاست، باید در انتخابات مجلس آینده نیز به گونه ای رفتار کنیم که نظام مبتنی بر مردمسالاری دینی به عنوان الگویی موفق از یک نظام سیاسی، الهام بخش ملت های منطقه جلوه کند.

حسن غفوری فرد:
نام خیلی از کاندیداها در لیستهای اصولگرایان مشترک است
عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در مجلس در رابطه با احتمال اینکه جبهه پایداری لیست مجزا در انتخابات مجلس هشتم بدهد گفت:من مشکلی نمی‌بینم اگر جبهه پایداری لیست مجزا دهد احتمالاً خیلی‌هاشان با گروه 7+8 مشترک است چون خیلی از افراد هستند که مورد تایید هر دو گروهند و حتی اگر گروه‌های دیگری از اصولگرایان هم بخواهند لیست جداگانه بدهند نام خیلی از کاندیداها در آن فهرست‌ها مشترک است.
حسن غفوری فرد افزود: هر چند ممکن است این اقدام جبهه پایداری موجب تضعیف اصولگرایان شود، اما به هیچ عنوان معتقد نیستیم که اینها با هدف ایجاد اختلاف و فاصله میان جریان اصولگرا دست به چنین کاری می‌زنند. ضمن آنکه جبهه پایداری اعلام کرده که هدف اصلی‌اش لیست دادن در انتخابات مجلس نیست و اعضای آن هنوز هم رسماً نگفتند فهرست انتخاباتی می‌دهند بلکه می‌گویند ما در راستای ارزش‌های انقلاب گام برمی‌داریم و می‌خواهیم این ارزش‌ها را احیا کنیم.

 احمد کریمی اصفهانی پیش بینی کرد:
سرنوشتی همچون کارگزاران و مشارکت در انتظار جریان انحرافی
عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی،با بیان اینکه احتمال انحرافی بودن حلقه حامیان دولت که در آستانه انتخابات اعلام موجودیت کرده وجود دارد، گفت:این جریان با استفاده ازمنابع مالی دولت و دخالت در عزل و نصب ها در آستانه انتخابات برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود تلاش می کنند.
احمد کریمی اصفهانی درگفت و گو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شکل گیری احزاب و گروههای دولتی در آستانه انتخابات، گفت: تجربه نشان داده است در آستانه انتخابات احزاب و تشکل ها یی در دولت ها، اعلام موجودیت می کنند که هدف آنها عضو گیری افراد و راهی کردن آنها به مجلس است، ولی از آنجایی که پشتوانه این تشکل ها پول و قدرت است، قطعا از اقبال حمایت مردمی برخوردار نبوده و بلافاصله به فراموشی سپرده خواهد شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ماهیت حلقه حامیان دولت که به تازگی اعلام موجودیت کرده اند، چیست؟ گفت: کسانی هستند که با استفاده از منابع مالی دولت و دخالت در عزل و نصب ها در آستانه انتخابات برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خودشان تلاش می کنند.
https://shoma-weekly.ir/pOZMND